کد خبر: ۵۳۰۰۶۶
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۷

نماینده اصولگرا: ضدانقلاب پشت پرونده دختران ایرانشهر بود

نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی در اظهارنظری گفت: برخی سعی دارند،‌ تجاوز به دختر افغان و اتفاقات مدرسه غرب تهران را به یکدیگر ارتباط دهند تا جامعه را تخریب کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
جبار کوچکی‌نژاد درخصوص اتفاقات اخیر ایرانشهر گفت: اتفاقات ایرانشهر به طور کل تکذیب شده است. به اعتقاد من نشت بعضی از مفاسد به خودی خود مشکل‌ساز هستند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی افزود: بهتر است برخورد با این اتفاقات را به قوه قضائیه بسپاریم. نه اینکه وقتی در یک گوشه از کشور اتفاقی رخ می‌دهد، آن را به کل کشور نشر دهیم، طوری که دیگران فکر کنند در همه نقاط کشور فساد وجود دارد.

وی ادامه داد: اتفاقات ایرانشهر صراحتا تکذیب و اشاره شد که در پس آن یک جریان ضد انقلاب حضور داشته است.

به گزارش ایلنا، نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: برخی سعی دارند،‌ تجاوز به دختر افغان و اتفاقات مدرسه غرب تهران را به یکدیگر ارتباط دهند تا جامعه را تخریب کنند.

نماینده اصولگرای مجلس ادامه داد: نشر فساد و فحشا آسیب زننده است و در بخش فساد اخلاقی نباید با نشر اخبار جامعه را دچار بحران کنیم.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه دستگاه‌های قضایی باید به مسائل فساد اخلاقی ورود کنند، گفت: اگر قصوری در رفتار قوه قضائیه و دستگاه‌های قضایی رخ داد رسانه‌ها وارد عمل شوند، اما تا قبل از آن نشر این اتفاقات فایده و دلیلی ندارد.

عضو کمیسیون آموزش مجلس در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قوه قضائیه در پرونده‌هایی نظیر قاری مشهور، چه میزان ظرفیت لازم را برای رفتار جدی و بازدارنده دارد، اظهار کرد: ما منتقد قوه قضائیه هستیم، مشکلات جدی و شدیدی در این نهاد وجود دارد و نگران عملکرد آن هستیم و مدام در حال تذکر هستیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین