کد خبر: ۵۳۰۰۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۹
استاندار و رئیس شورای تامین استان تهران مجوز پخش فوتبال جام جهانی را صادر کرده بود

لغو پخش بازی ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی/وزارت ورزش: نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه‌ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم/واکنش دو عضو شورای شهر/ پلیس: پخش فوتبال ایران-اسپانیا در ورزشگاه آزادی بلامانع است

درحالی که دیشب اعلام شد مجوز پخش دیدار ایران برابر اسپانیا در ورزشگاه آزادی صادر شده است اما پخش بازی در ورزشگاه آزادی لغو شد و به خانواده‌هایی که قصد حضور در ورزشگاه آزادی داشتند، اجازه ورود داده نمی‌شود.این درحالی است که برای تماشای این بازی در ورزشگاه آزادی بلیت فروشی نیز انجام شده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
یک نماینده مجلس اعلام کرد وزرت ورزش با حضور زنان در ورزشگاهها مخالفت کرده است.

به گزارش آفتاب‌نیوز، براساس اظهارات نماینده مردم تهران، رحمانی فضلی در پاسخ به سوالی درباره ممانعت شورای تامین از ورود زنان به ورزشگاه ها: وزارت ورزش به صورت مکتوب اعلام کرد که نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم.

فاطمه حسینی نماینده تهران در توئیتی نوشت: «رحمانی فضلی در پاسخ به سوالم درباره ممانعت شورای تامین از ورود زنان به ورزشگاه ها: وزارت ورزش به صورت مکتوب اعلام کرد که نمی توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم».

لغو پخش بازی ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی/وزارت ورزش: نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه‌ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم/واکنش دو عضو شورای شهر

واکنش دو عضو شورای شهر تهران به لغو نمایش فوتبال در آزادی

دو عضو شورای شهر تهران نسبت به لغو نمایش دیدار دو تیم ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی تهران واکنش نشان دادند.

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران و رییس کمیته ورزش شورای شهر تهران با اشاره به جلوگیری از نمایش دیدار دوتیم ایران و اسپانیا در صفحه توئیتر خود نوشت: « با تشکر از استانداری تهران برای صدور مجوز پخش مسابقات جام جهانی در ورزشگاه آزادی و نیز تشکر از مدیر مجموعه ورزشی آزادی برای فراهم کردن زیرساخت‌ها، به عنوان نماینده مردم از سایر مسئولین اعم از کشوری و انتظامی انتظار دارم تسهیل‌گر حضور مردم برای تماشای بازی ایران اسپانیا باشند.

لغو پخش بازی ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی/وزارت ورزش: نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه‌ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم/واکنش دو عضو شورای شهر

این عضو شورای شهر تهران همچنین تصویر نامه‌ای از محسن همدانی، معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران و دبیر شورای تامین استان تهران خطاب به رییس پلیس کشور را منتشر کرد که در آن از بلامانع بودن تماشای فوتبال در ورزشگاه ها خبر داده شده است.»

لغو پخش بازی ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی/وزارت ورزش: نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه‌ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم/واکنش دو عضو شورای شهر

محمدجواد حق‌شناس، رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران نیز در توئیتر خود نوشت: «برابر اطلاعی که دارم و مستند به تماس با معاون استاندار و مدیر مجموعه آزادی، استاندار محترم تهران و رئیس شورای تامین استان مجوز پخش فوتبال جام جهانی را صادر کرده است و در حال پیگیری موضوع هستم. حق شناس از هشتگ دانستن حق مردم است، در این توئیت خود استفاده کرده است.»

لغو پخش بازی ایران - اسپانیا در ورزشگاه آزادی/وزارت ورزش: نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه‌ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم/واکنش دو عضو شورای شهر
با اشاره به ممانعت از ورود افراد به استادیوم آزادی
حسینی: ناجا⁩ چه پاسخی دارد؟

نماینده مردم تهران در مجلس نوشت، نیروی انتظامی از ورود افراد به استادیوم آزادی برای پخش دیدار ⁧ایران اسپانیا ممانعت کرده است.

سیده فاطمه حسینی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «در حالی که ⁧مجوز⁩ پخش دیدار ⁧ایران اسپانیا⁩ در ⁧ استادیوم آزادی⁩ برای خانواده‌ها، دیروز با موافقت شورای تأمین صادر و بلیت فروخته شد، هم‌اکنون نیروی انتظامی از ورود افراد ممانعت می‌کند. ⁧ناجا⁩ چه پاسخی دارد؟ در حال ⁧پیگیری⁩ موضوع هستم.»

از سوی دیگر، در پی انتشار اخباری در برخی رسانه‌ها مبنی بر این که دادستانی تهران حضور فوتبال دوستان در استادیوم آزادی برای تماشای دیدار ایران و اسپانیا را لغو کرده است، یک منبع آگاه در دادستانی تهران این خبر را تکذیب و توضیحاتی در این مورد ارائه کرد.

یک منبع آگاه در دادستانی تهران در گفت‌وگو با میزان خبر منتشر شده در برخی رسانه‌ها را مبنی بر این که دادستانی تهران تماشای دیدار ایران و اسپانیا در ورزشگاه آزادی را لغو کرده است، تکذیب کرد.

این منبع آگاه در ادامه گفت: متولی چنین رویدادی استانداری تهران و شورای تأمین استان بوده‌اند و لغو حضور طرفداران در ورزشگاه آزادی هیچ ربطی به دادستانی تهران نداشته است.

تکمیلی/ موافقت با پخش فوتبال در ورزشگاه آزادی

نیروی انتظامی اعلام کرد که پخش فوتبال ایران-اسپانیا در ورزشگاه آزادی بلامانع بوده و امنیت آن تأمین می‌شود.  

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس به ایسنا اعلام کرد: پلیس به منظور رعایت حال افرادی که از قبل اقدام به تهیه بلیت مسابقه فوتبال ایران-اسپانیا در ورزشگاه آزادی کرده بودند، با پخش این مسابقه در ورزشگاه آزادی موافقت کرد.  بر این اساس، پلیس اعلام کرده است که نسبت به تأمین امنیت پخش این دیدار در ورزشگاه آزادی اقدام خواهد کرد.  پلیس اماکن نیز به ایسنا اعلام کرد که پخش فوتبال در کافی‌شاپ‌ها بلامانع بوده و کافی‌شاپ‌ها می‌توانند تا پایان زمان این دیدار به فعالیت خود ادامه دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۳/۳۰
0
0
عوضش امنیت داریم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
نمی‌توانیم مسئولیت تامین امنیت ورزشگاه ها را برای حضور زنان در کنار مردان بر عهده بگیریم....

شماها خودتون رو کنار بکشید و در کار مردم دخالت نکنید, هیچ اتفاق بدی بین زن و مرد نمی افته . چرا اینقدر از کنارهم قرار گرفتن این دو میترسید؟؟؟ چی توی فکر کج شماها میگذره ؟؟ مگه مردان و زنان ایرانی در گذشته درکنار هم نبودند ؟؟ مگه اینجا عربستان ه که زنانش تازه دارند طعم آزاد بودن رو می چشند؟؟؟؟؟
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین