کد خبر: ۵۳۰۳۴۳
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۱

نظر پیکه درباره بازی ایران و اسپانیا

مدافع تیم ملی اسپانیا معتقد است کمک داور پیش از تایید VAR گل ایران را آفساید اعلام کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
جرارد پیکه پس از پیروزی یک بر صفر تیم ملی فوتبال اسپانیا برابر ایران با مدیاست صحبت کرد.

مدافع اسپانیایی که در این دیدار صدمین بازی ملی‌اش را با لاروخا پشت سر گذاشت، گفت: تنها یک گام کوچک به صعودمان به مرحله یک هشتم نهایی باقی مانده است و فقط به یک تساوی نیاز داریم. پیروزی در این بازی اهمیت زیادی داشت و اکنون باید مراکش را شکست دهیم چون قرار گرفتن در رتبه نخست اهمیت زیادی دارد. باید میانگین گل بهتری نسبت به پرتغال داشته باشیم.

مدافع بارسلونا درباره اعتراض‌های کارلوس کی‌روش به VAR اظهار کرد: داور خط پرچم را بالا زد و اعلام کرد که گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده و VAR نیز آن را تایید کرد. بدون وار نیز آفساید کاملا آشکار بود. کی‌روش کار خود را انجام می‌دهد. او برای این بازی برنامه‌ریزی کرده بود و ما را به دردسر انداخت. ایرانی‌ها دفاعی بازی می‌کنند و از همه بازیکنان‌شان برای دفاع کردن استفاده می‌کنند به همین خاطر گلزنی برابر این تیم سخت است. در نهایت در یک حرکت که خطر زیادی نداشت، دیگو کاستا آن گل را به ثمر رساند. ایران پس از دریافت گل تهاجمی بازی کرد و کمی ما را به دردسر انداخت.

ممکن است اسپانیا در دور بعد با اروگوئه روبه‌رو شود. تیم آمریکای جنوبی از لوئیس سوارس بهره می‌برد که هم‌تیمی پیکه در بارسلونا است. مدافع کاتالانی در این رابطه گفت: ابتدا باید تیم نخست گروه شویم چون به نفع‌مان تمام خواهد شد. مراکش خوب بازی می‌کند و بازی سختی خواهیم داشت.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، پیکه در مورد صدمین بازی خود گفت: این بازی خاص با پیروزی به پایان رسید. ۱۰ سال است که در تیم اصلی حضور دارم و بارها پیراهن تیم ملی را بر تن کرده‌ام.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین