کد خبر: ۵۳۰۳۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۶

دستگیری سارقان دوچرخه نوجوانان در نازی آباد

رییس کلانتری 130 نازی آباد از دستگیری سارقان معتادی که اقدام به سرقت از نوجوانان در جنوب تهران کرده بودند، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
سرهنگ رسول جهانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره گفت: چندی پیش حوالی ساعت 22:30  یکی از شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفته و اعلام کرد که دوچرخه گرانقیمت فرزندش از مقابل گیم نتی در محله نازی آباد ربوده شده است که در همین راستا ماموران کلانتری 130 نازی آباد به محل اعزام شدند.

وی با اشاره به حضور عوامل کلانتری در محل گفت: در تحقیقات اولیه ماموران مشخص شد که پسری 12 ساله دوچرخه یک میلیون تومانی خود را  مقابل گیم نتی گذاشته به داخل رفته اما هنگام خروج متوجه سرقت دوچرخه خود شده که بلافاصله با پدرش تماس گرفته و پدر این نوجوان نیز پلیس را در جریان سرقت قرار داده است.

رییس کلانتری 130 نازی آباد اضافه کرد: تحقیقات ماموران در محل آغاز شده و آنان با استفاده از بانک های اطلاعاتی خود به سارقی که قبلا هم سابقه سرقت دوچرخه در همین محدوده را به همین شیوه داشته مشکوک شده و با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه این فرد در محله خزانه بخارایی مراجعه کردند.

جهانی با اشاره به مراجعه ماموران به محل سکونت این فرد افزود: ماموران در مورد سرقت این فرد را مورد سوال قرار دادند که این فرد به کل ماجرا را تکذیب کرد اما در همان زمان اظهارات ضد و نقیض و شواهد موجود شک ماموران را بیشتر کرد و این فرد به کلانتری منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم 26 ساله در کلانتری به سرقت دوچرخه با همدستی فردی 30 ساله اعتراف کرد، گفت: این فرد در اظهارات خود به ماموران گفت که به وسیله یک دستگاه موتور سیکلت به مقابل باشگاه های ورزشی، گیم نت ها و اماکنی که نوجوانان حضور بیشتری در آن داشتند می رفته و پس از شناسایی دوچرخه های گرانقیمت از موتور پیاده شده و سوار بر دوچرخه از محل فرار می کرده است.

رییس کلانتری 130 نازی آباد با اشاره به دستگیری دیگر همدست متهم افزود: این دو نفر که اعتیاد شدیدی به مصرف مواد مخدر داشتند اعتراف کردند که تا کنون چندین دوچرخه گران قیمت را به همین شیوه طی مدت یک هفته به سرقت برده و آنها را به مبلغ 150 تا 200 هزار تومان به منطقه خلازیل به فروش رسانده و پول آن را خرج اعتیاد و خرید مواد مخدر برای خود کرده اند.

جهانی با اشاره به تشکیل پرونده برای دو متهم گفت: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین