کد خبر: ۵۳۰۴۳۲
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۱

چه خودروهایی با کمتر از ۵ میلیون تومان می‌توان خرید؟

این روزها در بازار نابه‌سامان خودرو، دیدن خودروهایی با قیمت کمتر از 5 میلیون تومان شاید تعجب‌آور باشد، اما همچنان در بازار این خودروها جایگاه دارند.
آفتاب‌‌نیوز :
در حالی قیمت خودرو در بازار افزایش یافته و حتی خرید برخی خودروها برای اقشار متوسط به پایین دور از دسترس شده، اما گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که خودروهایی با قیمت‌های کمتر از 5 میلیون تومان نیز در بازار وجود دارند. اگرچه این خودروها دست دوم و مدل پایین هستند، اما با این وجود، به دلیل قدرت خرید پایین، خریدارانی در بازار دارند.

پراید صندوق‌دار مدل 1381 با قیمتی در حدود 5 میلیون تومان برای فروش گذاشته شده است. برای یک پراید صندوق‌دار مدل 1377 نیز که اطلسی رنگ است، فروشنده 4 میلیون و 950 هزار تومان قیمت گذاشته است.

در میان خودروهایی که برای فروش گذاشته شده، یک پیکان، سدان دوگانه‌سوز مدل 1380 با 240 میلومتر کارکرد دیده می شود که 4 میلیون تومان قیمت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، در این میان، یک رنو پی‌کی مدل 1381 با 160 هزار کیلومتر کارکرد نیز با قیمت 4 میلیون و 500 هزار تومان دیده می‌شود. خودرو پراید صندوق‌دار مدل 1379 با 30 هزار کیلومتر کارکرد نیز 4 میلیون و 200 هزار تومان برای فروش گذاشته شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین