کد خبر: ۵۳۰۵۹۷
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷

وضعیت اردوی تیم ملی آرژانتین چگونه است؟

تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین با برگزاری یک جلسه شرایط خود را بررسی کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از آس، تیم‌ ‌ملی فوتبال آرژانتین پس از شکست سنگین مقابل کرواسی در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، دیروز (جمعه) نخستین تمرین خود را انجام داد. با این حال بازیکنان خواستار یک جلسه با خورخه سامپائولی شدند. این اتفاق در برونیتسی افتاد و بازیکنان با سرمربی‌شان بیش از یک ساعت صحبت کردند. خاویر ماسچرانو بازیکنان را گرد هم آورد. آن‌ها برخی جزییات را با سرمربی مطرح کردند.

هدف اصلی این جلسه بررسی شانس‌های تیم مقابل نیجریه بود. در این دیدار آرژانتین برای باقی ماندن در جام جهانی تلاش خواهد کرد. علاوه بر سامپائولی، سباستین بکاسسه و لیونل اسکالونی نیز از کادر فنی  حضور داشتند. هم‌چنین کلودیو تاپیا، رییس فدراسیون فوتبال آرژانتین آن‌ها را همراهی می‌کرد. به احتمال فراوان در ترکیب اصلی آرژانتین برای دیدار مقابل نیجریه تغییراتی ایجاد شود. آرمانی و پاوون شانس حضور در ترکیب اصلی را دارند.

به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از بازی آرژانتین و کرواسی بازیکنان آلبی سلسته خواستار برکناری سامپائولی پیش از دیدار برابر نیجریه شدند. با این حال فدراسیون فوتبال آرژانتین مخالفت کرد. شرایط در تیم‌ ‌ملی خوب نبود اما به نظر می‌رسد این جلسه کمی وضعیت این تیم را بهتر کرده باشد.

اکنون آرژانتینی‌ها تنها به یک موضوع فکر می‌کنند که آن هم شکست نیجریه است. دیدار دو تیم سه‌شنبه ساعت ۲۲:۳۰ برگزار شد. 
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین