کد خبر: ۵۳۰۶۰۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۸

مسعود شجاعی،‌ لیلا حاتمی نشد!

کاپیتان، جنجال بزرگ را دریبل زد.
آفتاب‌‌نیوز :
یکی از اتفاقات جالب توجه اطراف تیم‌ملی در روزهای اخیر سوالی است که در کنفرانس خبری قبل از بازی با اسپانیا از کاپیتان تیم‌ملی ایران درباره ممنوعیت حضور زنان ایران در ورزشگاه پرسیده شد. از آن‌جایی که شجاعی پیش از این بارها در مصاحبه‌های مختلف نسبت به مشکلات فوتبال ایران ازجمله ممنوعیت حضور زنان در استادیوم‌ها،‌ آزار جنسی در مدارس فوتبال و فساد مالی اشاره کرده‌ بود، خیلی‌ها منتظر بودند تا مسعود شجاعی در کنفرانس خبری یکی از بزرگترین مسابقات تیم‌ملی ایران در تاریخ که بازتاب بین‌المللی زیادی هم داشت درباره این مسأله دوباره صحبت کند. منتهی اتفاق جالب توجه این‌جا بود که شجاعی باتجربه اسیر حاشیه‌سازی‌ها نشد و به خوبی جلوی یک بحران را گرفت.

مسعود شجاعی در پاسخ به سوال یک خبرنگار خارجی درباره مشکل حضور زنان ایران در ورزشگاه این توضیحات را ارایه داد و گفت: «همه از نظرات من آگاهی دارند. منتهی ما یک خانواده هستیم و اتحاد داریم و همیشه سعی کرده‌ایم این را در زمین مسابقه هم نشان دهیم. به این ترتیب اگر من بخواهم درباره مسائل خانوادگی این‌جا در حضور رسانه‌های بین‌المللی صحبت کنم، کار درستی نیست و توهین به خودمان و تیم‌ملی اسپانیا و... به حساب می‌آید. اجازه بدهید مشکلات خانوادگی را درون خانواده خودمان حل کنیم، نه این‌جا که صحبت باید فقط درباره فوتبال باشد.»

این رفتار مسعود شجاعی مورد تحسین مردم در فضای مجازی هم قرار گرفت و البته خیلی‌ها حرکت او را با لیلا حاتمی، بازیگر برجسته سینما مقایسه کردند که چندماه قبل در حاشیه حضورش در جشنواره فیلم برلین مواضع تندی در مصاحبه‌ها پیرامون اتفاقات و مشکلات داخلی ایران در حضور رسانه‌های خارجی گرفت که زمینه‌ساز یک جنجال بزرگ شد.

البته خیلی‌ها هم بر این باور هستند که رسانه‌های خارجی برای برهم‌زدن تمرکز بازیکنان تیم‌ملی ایران و مسعود شجاعی اقدام به پرسش این سوال جنجالی کردند که خوشبختانه حضور کی‌روش و تجربه شجاعی باعث شد جلوی یک حاشیه بزرگ گرفته شود.

منبع: روزنامه شهروند
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۲
0
0
زنان ایرانی هستند که سرنوشت ایران را رقم زده اند تا کنون، و آینده نیز متعلق به زنان ایران و فرزندانشان است. پس لیلا حاتمی را نمیتوان با مسعود خان مقایسه کرد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین