کد خبر: ۵۳۰۶۴۲
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶

مردی که 100 کیلو وزن کم کرد/عکس

مرد 170 کیلویی به دلیل جا نشدن روی صندلی هواپیما و اتفاقات دیگر در زندگی‌اش تصمیم گرفت 100 کیلو وزن کم کند.
آفتاب‌‌نیوز :
وزن این مرد چاق 170 کیلو بود و ناگهان یک حادثه آتش سوزی باعث شد او بیش از 100 کیلو وزن کم کند در ادامه با ما همراه باشید.همه ما مثل «تونی» در زندگی با نقطه شکست مواجه شده‌ایم و نقطه شکست تونی در بحبوحه آتش سوزی اتفاق افتاده است.
مردی که 100 کیلو وزن کم کرد

هنگام تخلیه فوری مردم در آتش سوزی مک موری به خاطر چاقی و وزن زیادی که تونی داشت برای او دو صندلی درنظر گرفتند و این اتفاق خجالت آور که یک نقطه شکست برای او بود باعث شد به خودش قول بدهد هر چه زودتر وزن کم کند.

وقتی قرار شد تونی دو تا صندلی اشغال کند برنامه‌ها تغییر کرد چون بخاطر تونی یک نفر وادار بود در انتظار و وحشت آتش سوزی بماند تا هواپیما دوباره برگردد.به گزارش پارس ناز این اتفاق برای تونی بسیار گران به پایان رسید و بعد ازآن رژیم و ورزش های سختی را شروع کرد.

مردی که 100 کیلو وزن کم کرد

تونی اکنون بیشتر از 100 کیلو بدون هیچ عمل جراحی کم کرده و زندگی سالمی را از نو شروع کرده است. تونی میگوید تا دو سال پیش به سختی میتوانستم تا پای اتومبیلم راه بروم، به سختی میتوانستم داخل خودرو جا شوم اما اکنون در مسابقات دو شرکت می‌کنم. این حادثه آتش سوزی که برای خیلی ها حادثه وحشتناکی بود زندگی تونی را نجات داد.


مردی که 100 کیلو وزن کم کرد

منبع: رکنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین