کد خبر: ۵۳۰۶۶۱
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۴

آلبا: ایران حریف قوی‌تری نسبت به پرتغال بود

مدافع تیم ملی اسپانیا ایران را حریف قوی‌تری نسبت به پرتغال توصیف کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم ملی فوتبال اسپانیا باید در سومین دیدار خود در جام جهانی در حالی باید به مصاف مراکش برود که با یک تساوی هم صعودش را به مرحله بعد قطعی خواهد کرد.

جوردی آلبا مدافع تیم ملی اسپانیا در صحبت‌هایی درباره بازی با مراکش و همچنین بازی قبل اسپانیا با ایران گفت: من فکر می‌کنم برابر ایران کاملا توپ و میدان را در اختیار داشتیم ولی این هم درست که آن‌ها موقعیت‌های خوبی داشتند از جمله گل آفساید و ضربه سری که در دقایق پایانی از بالای دروازه ما بیرون رفت. از این جهت من می‌فهمم که درباره ضعف تیم ملی اسپانیا برابر ایران صحبت به میان آید. صادقانه در رختکن ما چنین چیزهایی ندیدیم. با این حال ما به تمام نظرات احترام می‌گذاریم.

جوردی آلبا در ادامه تیم ملی ایران را قوی‌تر از تیم ملی پرتغال توصیف کرد و گفت: پرتغال در بازی نخست سه حمله روی دروازه ما انجام داد. یک پنالتی مشکوک، یک ضربه خطایی که کریستیانو با زیرکی گرفت و به گل تبدیل کرد و اشتباه فردی ما روی گل دوم باعث شد که چنین نتیجه‌ای رقم بخورد. ما کاملا سرتر از پرتغال بودیم ولی این جام جهانی است. شاید  مردم فکر کنند ایران در سطح جام جهانی نیست ولی آن‌ها نسبت به پرتغال بازی را برای ما بیشتر سخت کردند و حریف قوی‌تری بودند.

مدافع لاروخا در پایان صحبت‌های خود گفت: ما الان چهار امتیاز داشتیم که خوب است. جام جهانی هر روز داستان خاص خودش را دارد. برابر مراکش تلاش خواهیم کرد تا یک پیروزی دیگر به دست بیاوریم و هواداران‌مان را شاد کنیم.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین