کد خبر: ۵۳۰۶۷۳
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۷

مریل استریپ وفادارترین همسر در هالیوود

مریل استریپ بازیگر ۶۸ ساله ای که به دلیل مواضع انتقادی اش یکی از جنجالی ترین های هالیوود به شمار می رود.
آفتاب‌‌نیوز :
سخنان او علیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا  در مراسم گلدن گلوب 2017 یکی از آنها بود که بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت.

 در این میان شاید یکی از موضوعات کمتر توجه شده در رابطه با او, محبت و وفاداری او به همسر مجسمه سازش آقای دان گامر باشد. ازدواج آنها یکی از طولانی ترین ازدواج های تاریخ هالیوود به شمار می رود. مریل استریپ و همسرش در سال 1978 با هم ازدواج کردند. آنها چهار فرزند به نام های هنری، ماری، گریس و لویزا دارند.

مریل استریپ وفادارترین همسر در هالیوود

متولد ماه ژوئن

مریل استریپ متولد 22 ماه ژوئن سال 1949 است. اگر بخواهیم او را بر اساس ماه تولدش شخصیت شناسی کنیم باید بگوییم: متولدین ماه ژوئن بسیار کنجکاو، پر انرژی و اجتماعی هستند. این ویژگی های اخلاقی، با آب و هوای این ماه تطابق کامل دارد به این صورت که پس از پشت سر گذاشتن باران های بهاری خود را برای شور و هیجانات تابستانی آماده می کنند. همچنین باید اشاره کنیم که متولدین ماه ژوئن، ذاتا آموزگار هستند و با صبوری زیاد خود می توانند چندین کار را به طور همزمان انجام داده و سخنران های اجتماعی بسیار خوبی نیز به شمار می روند. این طور که به نظر می رسد مریل استریپ یک ژوئن ماهی واقعی است.


مریل استریپ وفادارترین همسر در هالیوود
او را مورد احترام ترین بازیگر زن سینما هم می دانند. خانم استریپ با حدود 40 سال سابقه هنری و حضور در تمامی جشنواره های سینمایی مهم سال هرگز دچار حاشیه نشده و همواره مورد احترام همه اهالی سینما بوده است. او چهار فرزند خود را در خانه و بدون کمک پرستار بزرگ کرد.

منبع: ایران 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین