کد خبر: ۵۳۱۰۰۷
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۱

حضور خانواده‌ها در ورزشگاه آزادی ٤ ساعت قبل از بازی ایران - پرتغال/ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه تکمیل شده است + عکس

درهای مجموعه ورزشی آزادی به روی خانواده‌ها برای تماشای دیدار تیم های ایران و پرتغال باز شد.
آفتاب‌‌نیوز :
ورزشگاه بزرگ آزادی از ساعاتی دیگر میزبان علاقه مندان به ورزش و اعضای خانواده آنها برای تماشای دیدار ایران و پرتغال خواهد بود که درهای ورزشگاه از 4 ساعت قبل از بازی به روی مردم باز شد.

خانواده ها از حالا وارد ورزشگاه آزادی شده اند تا آماده دیدار امشب تیم ملی برابر پرتغال شوند. این بازی ساعت 22:30 آغاز می شود.

ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی تکمیل شده است

رئیس کمیسیون ورزش استانداری تهران از تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی برای مشاهده زنده دیدار دو تیم ایران و پرتغال خبر داد.

حمیدرضا گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، در حاشیه جلسه کمیسیون ورزشی استان تهران که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، از تکمیل ظرفیت صندلی‌های ورزشگاه آزادی برای تماشای پخش زنده فوتبال تیم ملی ایران و پرتغال خبر داد و افزود: بر اساس آمار ارائه شده از سوی مدیران سامانه فروش بلیط این بازی، ظرفیت فروش بلیت ورزشگاه آزادی تکمیل شده است.

وی افزود: بر اساس نظر اعضای کمیسیون ورزش استانداری تهران مقرر شد سامانه فروش تنها مرجع تهیه بلیت از سوی شهروندان باشد.

وی همچنین با تاکید بر اینکه همه تمهیدات لازم برای حضور خانواده‌ها و علاقه‌مندان به تماشای این دیدار اتخاذ شده است، ادامه داد: با هماهنگی‌های به عمل آمده نیروهای امدادی از جمله عوامل هلال احمر در مجموعه ورزشگاه آزادی مستقر شده‌اند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود از اجرای برنامه‌های مفرح در مجموعه آزادی در حاشیه پخش زنده دیدار تیم‌های ملی ایران و پرتغال خبر داد و افزود: برای پخش دیدار زنده دو تیم ملی ایران و پرتغال در ورزشگاه آزادی بر اساس تصمیم اعضای کمیسیون ورزش استان مقرر شده جایگاه‌هایی برای خانواده‌ها در نظر گرفته شود. به این ترتیب افراد مجردی که برای دیدن پخش زنده فوتبال به ورزشگاه آزادی مراجعه می‌کنند در جایگاهی جدا از خانواده‌ها می‌توانند این بازی را مشاهده کنند.

تصاویر زیر آخرین وضعیت ورزشگاه آزادی در فاصله چهار ساعت تا نمایش بازی ایران و پرتغال است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین