کد خبر: ۵۳۱۳۷۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۳:۵۲

بهره‌برداری از 2 بیمارستان با حضور وزیر بهداشت

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت استان فارس گفت: 2 پروژه بیمارستانی خیرساز در شهرهای کوار و آباده با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به فارس، افتتاح می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
«علی‌اکبر رامجردی» چهارشنبه 6 تیر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر قریب الوقوع وزیر بهداشت به فارس، گفت: بهره برداری از 2 بیمارستان خیرساز واقع در آباده و کوار، یکی از برنامه های سفر دکتر هاشمی است.

او در توضیح پیرامون این پروژه‌های خیرساز، گفت: توجه به اهمیت موقعیت جغرافیایی شهرستان آباده و نیاز به ارائه خدمات قلب و عروق به بیماران شمال استان فارس، به همت خیرین آن شهرستان و با نظارت مجمع خیرین تأمین سلامت و حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، احداث بیمارستان جراحی قلب و عروق آباده در دستور کار قرار گرفت.

رامجردی با بیان این‌که عملیات احداث این مرکز درمانی سال ۸۸ آغاز شد، گفت: این مرکز درمانی تخصصی با زیربنای ۳۶۲۰ متر در ۳ طبقه احداث شده و شامل درمانگاه قلب، اورژانس، سی سی یو قلب، آی سی یو، جراحی قلب، آنژیو گرافی و بخش بستری است.

او خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این مرکز تخصصی درمانی امید است شاهد کاهش آمار مرگ و میر بر اثر بیماری‌های قلبی و عروقی در منطقه شمال استان فارس و حتی استان‌های همجوار باشیم‌.

رامجردی در خصوص بیمارستان خیرساز کوار نیز گفت: این پروژه هم به دنبال تلاش فراوان خیرین و پیگیری مجمع خیرین تأمین سلامت فارس و مشارکت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اجرایی شد.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس زمان آغاز ساخت بیمارستان کوار را نیز سال 88 اعلام و اضافه کرد: 2 تن از بانوان خیر، ناهید و زهرا جوکار، زمین و بخشی از اعتبارات احداث این مرکز درمانی را تامین کردند.

رامجردی گفت: خانم ها جوکار، در این رابطه 36 هزار مترمربع زمین و 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برای بیمارستان کوار اهدا کردند.

مدیرعامل مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس یادآور شد که بیمارستان های آباده و کوار بعد از حدود 10 سال و با پیگیری های خیرین و مجمع خیرین و دانشگاه علوم پزشکی شیراز آماده بهره برداری شده است.

به گزارش ایسنا، قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سفری 2 روزه به استان فارس خواهد داشت و ضمن حضور در شهرستان های شمالی این استان، برنامه هایی نیز در شیراز دارد.

افتتاح مرکز جامع سلامت کامفیروز، آباده و بوانات، افتتاح مرکز قلب و عروق آباده، کلنگ‌زنی بیمارستان ۳۰۰ تخته خوابه اقلید و افتتاح بیمارستان ۳۲ تخته خوابه کوار شرکت از برنامه‌های سفر وزیر بهداشت به فارس عنوان شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین