کد خبر: ۵۳۱۴۲۴
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۳

نظر ابتکار درباره تماشای خانوادگی فوتبال در استادیوم آزادی

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: دو نوبت زنان در استادیوم آزادی برای تماشای خانوادگی فوتبال حاضر شدند که این موضوع کاملا بر اساس موازین شرعی و شیوه‌نامه دولت بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :
معصومه ابتکار در گفت‌وگو با ایسنا، در ارتباط با حضور خانواده‌ها در استادیوم ۱۰۰ هزار نفری آزادی برای تماشای دو بازی تیم ملی فوتبال ایران، اظهار کرد: آقایانی که ورزش فوتبال می‌کنند جوراب‌شان تا زیر زانوشان است، شلوارشان هم تا بالای زانویشان است. اصلا بحث فقهی مبنی بر ندیدن ورزش مردان فوتبالیست توسط زنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: برگزاری تماشای فوتبال توسط خانواده‌ها در استادیوم آزادی کاملا بر اساس موازین شرعی بوده است و هیچ مشکلی نیست. سیاست دولت این بود که با رعایت تمام شئونات و رعایت چارچوب‌ها تمام موازین، شیوه‌نامه دولت را اجرا کند.

ابتکار گفت: خوشبختانه در مسابقات جام جهانی دو نوبت خانم‌ها در استادیوم آزادی حضور پیدا کردند، هیچ مشکلی نبوده و ان‌شاءالله از این به بعد هم هیچ مشکلی نخواهد بود.

معاون رییس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این پرسش که آیا این معاونت با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای پیگیری مشکل دانشجویان دستگیر شده در اعترضات دی ماه همکاری کرده یا نه؟ گفت: ما پیگیری‌های لازم را انجام دادیم،‌ این بحث در هیات دولت نیز مطرح شده است و امیدواریم که ان‌شاءالله زودتر مشکلات دانشجویان برطرف شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین