کد خبر: ۵۳۱۵۲۸
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

دادستان تهران: سران محرک حوادث بازار تهران را شناسایی کردیم/پرونده مهدی جهانگیری در مرحله کارشناسی/فراخوانده شدن عوامل صداوسیما درباره واکسن HPV

دادستان تهران در رابطه با ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای "یاسی اشکی" پیرامون واکسن(HPV) گفت: بله عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته ایم. در حال تحقیقات هستیم.
آفتاب‌‌نیوز :
جعفری دولت آبادی دادستان استان تهران در جمع خبرنگاران در رابطه با حادثه اخیر بازار تهران و بازداشت شدگان این حادثه گفت: با اطلاعاتی که پلیس و دستگاه امنیتی به ما دادند کسانی که وضع بازار را به هم زدند از جنس بازار نبودند. عده‌ای در تلاش هستند این عنوان را بسازند که ظرف چهل سال گذشته برای اولین بار وضع بازار به هم ریخته، حال که این طور نبوده است.

دادستان تهران عنوان کرد: طبق دستگیری‌هایی که در رابطه با حادثه اخیر داشتیم سران محرک را شناسایی کردیم. اینها بازار و افرادی که در صنوف فعالیت می‌کردند نیستند. اینها ممکن است که مطالباتی داشته باشند اما این مطالبات هیچ کدام به معنای بر هم زدن و آشوب در سطح کشور و تهران نیست. کلیه عوامل شناسایی شدند و تصمیم گرفته شده تا زمان محاکمه آزاد نشوند.

وی در رابطه با ورود دادستانی تهران به موضوع ادعاهای "یاسی اشکی" پیرامون واکسن (HPV) گفت: بله عوامل این مجموعه به دادستانی فراخوانده شدند و از صدا و سیما توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم. در حال تحقیقات هستیم.

جعفری دولت آبادی در پاسخ به این سوال که از صدا و سیما چه کسانی احضار شدند، گفت : کسانی که دست اندرکار بودند. از آنها دعوت کردیم که توضیح دهند. مکاتبه شده پاسخ‌هایی را داده‌اند و به آنها جواب می‌دهیم.

دادستان تهران در مورد اینکه پیرامون احراز تخلف در قضیه واردات واکسن (HPV)صحبت هایی شده یا خیر؟ بیان کرد: توضیحاتی را در این رابطه خواسته‌ایم و مسئولان امر فراخوانده شده اند که درحال بررسی موضوع هستیم و اطلاع رسانی خواهیم کرد.
 
به گزارش ایسنا، وی در مورد حضور مهدی جهانگیری در همایش‌های اقتصادی و عرصه عمومی گفت: کار پرونده این فرد در حال انجام است و تمام که شد اطلاع می‌دهیم. این پرونده در مرحله کارشناسی است. این فرد هم اکنون با قرار وثیقه آزاد است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین