کد خبر: ۵۳۱۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۸

حمله به حسینیه شیعیان پاکستانی دو کشته به جا گذاشت

تارنمای خبری 'شیعه نیوز' پاکستان گزارش داد که در حمله تروریستی به محافظان حسینیه شیعیان شهر دیره اسماعیل خان دو نیروی پلیس کشته شدند .
آفتاب‌‌نیوز :
تارنمای خبری 'شیعه نیوز' متعلق به نهادهای شیعه پاکستان نوشت:محافظان حسینه که خود نیز از جامعه شیعیان بودند در این حمله از سوی مهاجمان هدف تیراندازی قرار گرفته و در دم جان باختند.

بر این اساس،با وجود تلاش های دولت و نهادهای مجری قانون، حوادث و قتل های هدفمند تروریستی در شهر دیره اسماعیل خان واقع در ایالت خیبرپختونخواه متوقف نشده و عناصر افراط گرا و عمال گروه های تندرو به اصطلاح مذهبی، افراد بیگناه را مورد هدف قرار می دهند.

شهرهای مختلف پاکستان طی سال های اخیر بارها صحنه اقدام های تروریستی علیه شیعیان این کشور بوده و ده ها نفر از این شهروندان شیعه پاکستان در این سال ها در اقدامات تروریستی به شهادت رسیدند.

شیعیان پاکستان بارها با برگزاری تجمع، تظاهرات و تحصن، اقدامات بیشتر دولت این کشور در حفاظت از شهروندان شیعه برابر اقدامات گروه های تکفیری را خواستار شدند.

به گزارش ایرنا، پیشتر نیز در بیست و یکم فروردین ماه امسال جمعی از اعضای جمعیت 'هَزاره' شهر کویته ایالت بلوچستان پاکستان با برپایی تحصن اعتراض‌آمیز، به کشتار شیعیان در این ایالت اعتراض کردند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین