کد خبر: ۵۳۱۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۸
وزیر بهداشت:

هفته‌ای ۱۰ ساعت پیگیر داروهای خاص هستم/مشکلی در تامین دارو نداریم

وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در تامین و واردات داروهای بیماران خاص مشکلی نداریم، گفت: در عین حال باید حواس‌مان را جمع کنیم که این بیماران با تامین دارو مواجه نشوند.
آفتاب‌‌نیوز :
دکتر سید حسن هاشمی در حاشیه مراسم افتتاح بیمارستان ٣٢ تخت‌خوابی فاطمه الزهرا شهرستان کوار در جمع خبرنگاران گفت: ستادی در وزارت بهداشت تشکیل شده و روزانه مساله واردات داروی بیماران خاص مسائل را دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: البته بنده نیز هر هفته ١٠ ساعت را به پیگیری این امر اختصاص داده‌ام و در دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز مدیران روزانه تامین داروی بیماران خاص را رصد می‌کنند.

وزیر بهداشت همچنین با بیان اینکه به ازای هر هزار نفر به ۱.۶ دهم تخت بیمارستانی نیازمندیم، از رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان فارس خواست تا در تامین و توزیع بودجه اولویت را به بخش سلامت و به ویژه بیمارستان‌ها اختصاص دهد.

هاشمی با بیان اینکه افتتاح این بیمارستان را به فال نیک می‌گیریم، از رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز خواست تا ظرف یک هفته آینده نقایص مربوط به این بیمارستان را به وزازتخانه اعلام کند تا شاهد تسریع و تسهیل در امور درمانی این بیمارستان باشیم.

وزیر بهداشت گفت: وقتی مسائل درمانی را با گذشته مقایسه می‌کنیم، متوجه می‌شویم که همه مدیران این وزارتخانه در تلاشند تا مشکلات کمتر شود.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین