کد خبر: ۵۳۱۹۶۴
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۴

کی‌روش جلوی خداحافظی ۳ بازیکن را گرفت

این روز‌ها بازیکنان تیم ملی یکی پس از دیگری خداحافظی می‌کنند، آن اتحادی که در جام جهانی در تیم وجود داشت، حالا دیده نمی‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :  این روز‌ها بازیکنان تیم ملی یکی پس از دیگری خداحافظی می‌کنند، آن اتحادی که در جام جهانی در تیم وجود داشت، حالا دیده نمی‌شود.

 بعد از گوچی نوبت به سردار آزمون رسید و حالا شایعات زیادی درباره خداحافظی بعضی بازیکنان تیم ملی هم شنیده می‌شود. اشکان دژاگه، مسعود شجاعی و پژمان منتظری سه بازیکنی هستند که در روسیه خیلی فرصت بازی نیافتند. شنیده می‌شود کارلوس کی‌روش به این بازیکنان گفته خداحافظی نکنند چرا که تیم ملی به آن‌ها نیاز دارد. گوچی، اما بدون اینکه با کی‌روش مشورت کند، رفت. شجاعی هم، چون با وجود فشار‌ها از سوی کی‌روش دعوت شد، طبیعتاً به حرف مربی تیم ملی گوش می‌دهد. دژاگه هم از جمله بازیکنانی است که خود را مدیون کارلوس می‌داند. به هر حال این مربی برای اشکان همه کار کرد تا به رقابت‌های جام جهانی برسد. طبیعتاً اشکان هم به حرف‌های کارلوس گوش می‌دهد. منتظری هم از جمله بازیکنانی است که با وجود فشار رسانه‌ها از سوی کی‌روش دعوت شد. طبیعتاً این بازیکنان گوش به زنگ کارلوس هستند. کی‌روش دوست ندارد در شرایطی که گوچی و سردار از تیم ملی خداحافظی کرده‌اند این اتفاق دوباره تکرار شود، چون اعتقاد دارد چنین مسائلی به اتحاد تیم ملی ضربه خواهد زد.

خبر ورزشی

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین