کد خبر: ۵۳۲۳۵۳
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳
هیأت وزیران با تأیید سازمان برنامه و بودجه تصویب کرد

اختصاص 10 هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور

هیأت وزیران به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور، با اختصاص 10 هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال برای رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی کشور موافقت کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
این تصویب‌نامه از سوی مهندس اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور برای اجرا به وزارتخانه‌های کشور، امور اقتصادی و دارایی، نیرو، جهاد کشاورزی و سازمان برنامه و بودجه کشور ابلاغ شد.

این تصویبنامه با شماره 42590ت 55501هـ صادر شده و توزیع اعتبارات در 21 استان کشور و بین شرکت‌های آب و فاضلاب روستایی در سال 1397 انجام می‌پذیرد. این اعتبارات برای اقدامات مرتبط به‌منظور مقابله با خشکسالی در سال‌جاری تصویب شده است. متن آن به این شرح است:

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، هیأت وزیران در جلسه 3/ 4/ 1397 به پیشنهاد وزارت کشور و تأیید سازمان برنامه و بودجه کشور و به استناد اصل یکصد و سی و هشتم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران تصویب کرد:

1- مبلغ ده هزار و دویست میلیارد (000ر000ر000ر200ر10) ریال از محل اعتبارات ماده (10) قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت و ماده (12) قانون تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور (به نسبت مساوی)، موضوع بند (م) ماده (28) قانون الحاق برخی مواد به قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت (2)- مصوب 1393- به‌منظور رفع تنش آب شرب در مناطق بحرانی که تأیید شده به مهر دفتر هیأت دولت است، در اختیار دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط قرار می‌گیرد تا برابر قوانین و مقررات مربوط هزینه شود.

2- هرگونه تغییر یا اصلاح در جداول یادشده در سقف اعتبارات هر استان با تأیید و ابلاغ سازمان برنامه و بودجه کشور امکان‌پذیر است.

3- دستگاه‌های اجرایی موظفند گزارش عملکرد اعتبارات یادشده را در پایان هر ماه به سازمان برنامه و بودجه کشور ارسال نمایند. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین