کد خبر: ۵۳۲۳۹۶
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

سفر به زیباترین شهر‌های گردشگری

در مسکو به میدان سرخ بروید و کلیسای سنت باسیل را ببینید که تاریخی عجیب و دردناک دارد، برای دیدن کاخ کرملین وقت بگذارید، با نماد روسیه آشنا شوید. گروکی پارک مسکو را ببینید و در آن قدم بزنید و عصری عاشقانه را تجربه کنید.
آفتاب‌‌نیوز :
تابستان بهترین فرصت برای سفر‌های طولانی است. در اینجا شهر‌هایی را به شما پیشنهاد می‌کنیم که دیدنشان بسیار هیجان انگیز است و با فرهنگی غنی و متفاوت شما را آشنا می‌کند. 

سرزمین خوش‌آب و هوای اروپای شرقی؛ تور صربستان 

بهترین زمان رزرو تور صربستان، تابستان است. اینجا در تابستان دمایی حدود ۲۵ درجه دارد. با سفر به بلگراد، دید تازه‌ای به ارو‌پا پیدا می‌کنید و تجربه زیبایی‌ست. این شهر چند موزه بسیار خوب در خود دارد که از مسائل علمی اروپا تا تاریخ جنگ‌ها را در دل خود جای داده است. 

محبوب‌ترین موزه بلگراد یوگوسلاوی است، این موزه که در سه ساختمان واقع شده قصه یوگوسلاوی را در کمال احترام و عشق، اما واقع‌بینانه روایت می‌کند. از موزه‌های دیگر می توان نیکولا تسلا، موزه هوانوردی و موزه تاریخ صربستان را نام برد، حتما برای دیدنشان یک روز کامل وقت بگذارید. 

بلگراد در کنار رودخانه بنا شده و شب‌های زیبایی دارد، هتل‌تان را در نزدیکی دانوب رزرو کنید که شبها در کنار این رود قدم بزنید و درکافه‌های شبانه، کنار این رود، چند ساعتی را وقت بگذرانید و به موسیقی این مردمان صرب گوش کنید. 

بلگراد هتل‌های زیبا و دلنشین کم ندارد، می‌توانید هتل سه یا چهار ستاره‌ زیبایی را رزرو کنید و از اقامتتان به همراه صبحانه‌های اروپایی هتل‌ها لذت ببرید. 

مرکز خرید اصلی شهر خیابان کنز میخایلوا است که مسیر جذابی برای پیاده‌روی دارد و این خیابان، با نور‌پردازی خوب و مغازه‌ها با ویترین‌های جذاب اروپایی، شما را برای خرید خرت و پرت‌های تازه هیجان‌زده می‌کند. 

برای ورود به خاک صربستان نیازی به ویزا ندارید و با پرواز‌های مختلفی، همچون ایران‌ایر، ماهان و قشم ایر به بلگراد می‌رسید، از فرودگاه نیکولا تسلا که حدود ۲۰ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارد، با ترنسفر‌های رایگان آژانس، به راحتی به هتل مورد اقامت خود می‌رسید.

آژانس مقتدر سیر، یک سیم‌کارت رایگان به همراه یک راهنمای فارسی زبان، در اختیار شما می‌گذارد تا سفری از همه جهت راحت و شاد را تجربه کنید، با کارشناسان آژانس تماس بگیرید و اقدام به رزرو تور مورد نظر خود کنید. 

سفر به زیباترین شهر‌های گردشگری
 
سفر به شهر ممنوعه؛ تور چین

رزرو  تور چین از همان کارهایی است که باید یک بار هم که شده انجام دهید و به دیدن شانگهای با آن آسمان‌‌خراش‌های مدرن و پکن زیبا با معماری سنتی و زیبای شهرممنوعه بروید.

پکن پایتخت یکی از بزرگترین‌ کشور‌های دنیاست، محل اتصال چین مدرن و سنتی است. به دیدن دیوار چین بروید و بر روی این سازه شگفت‌انگیز دست بشر، قدم بزنید. به بازدید از محوطه کاخ ممنوعه بروید و این مجموعه زیبای کاخ‌های مجلل سلطنتی باستانی را ببینید. در شانگهای، این پایتخت اقتصادی چین حدود ۲۰ میلیون نفر زندگی می‌کنند. محله‌های قدیمی در کنار آسمان‌خرا‌ش مدرن امروزی، در کنار مغازه‌های شیک برند‌های گران قیمت در کنار فیک بازار‌های بامزه در هم تنیده ‌شده‌اند. در این کشور پر جمعیت، همه چیز برای خرید پیدا می‌شود، کافی‌است چانه زدن را خوب بدانید.

امتحان کردن غذاهای متنوع و سالم چینی، شاید یکی از جذاب‌ترین بخش‌های سفرتان است ، انواع سوشی‌های خوشمزه گیاهی و دریایی را حتما امتحان کنید. اگر از دوست‌داران سوشی نیستید، جای هیچ نگرانی نیست، انواع رستوران‌های ملل مختلف در چین وجود دارند و هر غذایی که باب طبعتان بود را می‌توانید میل کنید. البته هتل‌های پیشنهای بر روی وب‌سایت مقتدر سیر، دارای صبحانه رایگان هم هستند. 

برای راحتی گردشگران، تمامی تور‌های چین با پرواز مستقیم و خوب ماهان اجرا می‌شود. تمامی تور‌ها از حدود ۷ شب تا ۹ شب هستند، بر روی وب‌سایت آژانس مقتدر سیر تابان آنها را بررسی کنید. در تمامی مقاصد گردشگران به همراه راهنمای فارسی زبان به گشت شهری برای دیدن آثار تاریخی، موزه‌ها و قایق سواری در هانگژو برده می‌شوند. 

برای ورود به چین، نیاز به اخذ ویزا دارید، که نرخ اعلام شده تمامی تور‌ها شامل خدمات اخذ این ویزا نیز شده است. با آژانس مقتدر سیر تماس بگیرید و سفر خود را رزرو کنید.


سفر به زیباترین شهر‌های گردشگری
سفر به پهناور‌ترین کشور دنیا؛ تور روسیه

یکی از بهترین انتخاب‌های سفر تابستانه، دیدن روسیه است. آژانس مقتدرسیر چارتر کننده‌ی اصلی پرواز‌های روسیه مانند خط هواپیمایی نوردویند است که بسیاری از تورها را با این ایرلاین یا با پرواز‌های ماهان و ایران ایر برگزار می‌کند.در تمامی تور‌ها، گردشگران دارای ترنسفر رفت و برگشت رایگان فرودگاهی نیز هستند. 

هتل‌های روسیه، کیفیت خوبی دارند، می‌توانید با خیال راحت یک هتل چهار ستاره و یا سه ستاره خوب هم انتخاب کنید و از امکانات و سرویس هتل راضی باشید. 

اگر هنوز مقصدی خاص را در نظر نگرفته‌اید، در دیدن مسکو و سنت پرزبورگ زیبا شک نکنید، البته آژانس چند تور مخصوص ساحلی به سوچی هم دارد که البته شنا و رفتن به شهر‌های ساحلی روسیه لطف خودش را دارد. تمامی هتل‌ها دارای صبحانه رایگان بوده که روز‌های سفرتان را با صبحانه‌های روسی خوش طعم، شروع کنید. 

در مسکو به میدان سرخ بروید و کلیسای سنت باسیل را ببینید که تاریخی عجیب و دردناک دارد، برای دیدن کاخ کرملین وقت بگذارید، با نماد روسیه آشنا شوید. گروکی پارک مسکو را ببینید و در آن قدم بزنید و عصری عاشقانه را تجربه کنید. 

در کوچه پس کوچه‌های سنت پترزبورگ قدم بزنید. موزه هرمیتاژ را ببینید، سراغ کافه‌ها و رستوران‌های محلی را بگیرید و زندگی را با مردم روسیه تجربه کنید. اگر می‌خواهید برگر‌هایی را بخورید که تا بحال در عمرتان نخورده‌اید، به رستوران فرانک در خیابان روبین شینا بروید که یک فست فود باشور و حال است که برایتان جذاب خواهد بود. البته در تمامی تور‌های آژانس مقتدر سیر، شما در هر شهر دو گشت شهری به همراه راهنمای فارسی زبان دارید و نهار هم مهمان آژانس خواهید بود.

با دوستان و خانواده مشورت کنید و به همراه همسفرانتان، اقدام به رزرو تور روسیه کنید و امسال تابستان را در این سرزمین جذاب خوش بگذرانید. 

منبع : ویرلن
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین