کد خبر: ۵۳۲۸۲۸
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۹

نیمار با قهرمانی در جام جهانی می‌تواند برنده توپ طلا شود؟

ستاره سابق تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل بر این باور است که نیمار در صورت قهرمانی در جام جهانی روسیه به دوران سلطه مسی و رونالدو بر توپ طلا پایان خواهد داد.
آفتاب‌‌نیوز :
 بعد از  پیروزی تیم‌ ‌ملی فوتبال  برزیل برابر مکزیک  بسیاری از  جمله، گری لینکر و آلن شیرر به انتقاد تند از نیمار پرداختند و از  این بازیکن خواستند که به تمارض های زیاد خود پایان دهد.

رونالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل به حمایت از  نیمار پرداخت و گفت‌: در فوتبال نظرات زیادی وجود دارد. هر کسی می‌تواند نظر خود را بدهد اما  به هر حال نباید به هر نظری توجه کرد. نیمار هوشمندانه بازی می‌کند. باید از او حمایت کنیم، چرا که این بازیکن استعداد بسیار بالایی دارد.

او  در صحبت‌های خود همچنین ‌اضافه کرد: آنچه که برای نیمار در زمین اتفاق می‌افتد پیش از  این برای من هم اتفاق افتاد. بازیکنان خطاهای زیادی روی من مرتکب می‌شدند و در عین حال انتقادهای زیادی هم وجود داشت اما  همه این‌ها یاوه گویی است و نیمار باید به راهش ادامه دهد.

به گزارش ایسنا و به  نقل از  elsport،رونالدو درباره توپ طلا هم، اظهار کرد: جام جهانی سهم بسیار زیادی در برنده توپ طلا خواهد داشت. اگر نیمار بتواند قهرمان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه شود به دوران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو پایان خواهد داد و توپ طلا را به دست می‌آورد.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین