کد خبر: ۵۳۲۸۳۱
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

حمایت قاطع ریوالدو از نیمار

ستاره سابق فوتبال برزیل در حمایت از نیمار سخنان عجیب و جالبی را بر زبان آورد.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل با نیمار شانس بسیار بالایی برای قهرمانی در جام جهانی 2018 روسیه دارد.

نیمار در دیدار اخیر سلسائو برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال مکزیک ستاره میدان بود و توانست یک گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد اما  به خاطر تمارض های زیادی که داشت با انتقادهای وسیعی مواجه شده است.

ریوالدو، ستاره سابق فوتبال برزیل به حمایت از  نیمار پرداخت و در گفت‌وگویی که با اکیپ داشت، در خطاب به نیمار گفت‌: نیمار؛ هر آنچه را که دوست داری انجام بده. آن گونه که عادت داری بازی کن و به دیگر تیم ها توجه نکن، چرا که تیم‌های  بزرگ زیادی حذف شده‌اند  و بهترین فرصت برای تو و تیمت است  که قهرمان شوند.

او ادامه‌ داد: نیمار؛ اگر می خواهی دریبل کنی و یا گل به ثمر رسانی و حرکات نمایشی انجام دهی و یا تمارض کنی و داوران را گول بزنی و یا اتلاف وقت کنی مشکلی نیست. هر کاری که دوست داری انجام بده، چرا که دیگر بازیکنان  هم به چنین رفتارهای متوسل می‌شوند. تو قهرمان جام جهانی می شوی و به نماد برزیل تبدیل می‌شوی و این باعث می‌شود  تا بسیاری از تو انتقاد  کنند و تنفر داشته باشند. این را به خوبی بفهم.

به گزارش ایسنا و به نقل از  اکیپ، تیم‌ ‌ملی فوتبال برزیل در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2018 روسیه به مصاف تیم آماده بلژیک خواهد رفت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین