کد خبر: ۵۳۳۰۲۰
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۹

علم‌الهدی:همه باید بفهمند این مملکت صاحب دارد/امام جمعه بجنورد:سلطان ارز و شکر و سکه قابل تحمل نیست

ائمه جمعه امروز در خطبه‌های خود به موضوعات مهم کشور از جمله نوسانات بازار ارز و سکه و همچنین کمبود آب و برق در کشور اشاره کردند.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از خبرگزاری ها، در نماز جمعه این هفته سراسر کشور اهم صحبت های ائمه جمعه پیرامون مشکلات اقتصادی کشور به ویژه نوسانات ارز و طلا بود.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه مشهد اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست در موضوع شیطان‌شناسی از نگاه قرآن بود و در هفته گذشته در مورد حزب‌الشیطان بحث شد. ذات مقدس پروردگار این حزب الشیطان را تبیین کرده و امروز در باب حزب‌الله بحث می‌شود زیرا بر مبنای قرآن جامعه در یک قطب‌بندی حزب الشیطان و حزب‌الله تقسیم می‌شود.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* باید حزب الشیطان را بشناسیم و کسانی که بناست با جریانات مغضوب خدا و عناصر کفر و استکباری که مورد غضب پروردگار هستند ارتباط داشته باشند بدانند که اینها حزب الشیطان هستند.

* حرکات جهادی در جامعه ما بزرگترین عامل در مقابل تهدید و تحریم و مخالفت دشمن است و عزت و اقتدار و عظمت ما را تامین می‌کند. در سه چشمه شاهد حرکات جهادی بودیم. یکی در مسئله به‌کارگیری ستاره خلیج فارس که کشور را در بنزین خودکفا می‌کند و بنزین و گازوئیل را که بزرگترین ماده و عامل چرخه اقتصادی خرد کشور است را توسعه می‌دهد و اگر روزی اجانب بخواهند ما را تحریم کنند خودکفا هستیم و این حرکت توسط سپاه و دستگاه اقتصادی آن صورت گرفت و این در عین تحریم و محاصره ما در جریان اقتصادی بود.

* جریان دوم حرکت جهادی، حرکت جهادی ارزشمند در مقابل مضیقه آب خوزستان و خرمشهر و آبادان بود. آستان قدس رضوی نیز حرکت ارزشمندی صورت داد و به بنیاد کرامت دستور داده شد که آب حمل شود و در این عرصه فعالیت و خدمت جهادی صورت گرفت.

*حرکت سه شیفته و جهادی در قرارگاه خاتم الانبیاء نیز سبب شد آب شیرین به خرمشهر و آبادان و روستاهای اطراف برسد. نهاد مقدس سپاه پاسداران و در صحنه و عرصه بودن مردم نیز بسیار مهم بود و یک امام جمعه دلسوز هماهنگ با مردم خودش وارد قضیه شد.

*حرکت جهادی سوم از سوی نیروی انتظامی برای دستگیری اخلالگران اقتصادی بود .

* مسئله دو تن سکه اگر در افسانه‌های قدیمی هم عنوان می‌شد کسی باور نمی‌کرد اما در این سه ماه و چند روز ابتدای امسال یک عنصر ناپاک 2 تن سکه استخراج کرده و دزدیده است. این چه مدیریت اقتصادی است؟ این‌ها چه مدیرانی هستند که جریان اقتصادی کشور را به صورت دو تن سکه و یک گنج افسانه‌ای دربیاورند و بدزدند؟ به گفته نمایندگان مجلس دولت در ترمیم تیم اقتصادی اهتمام کند.

*همه باید بفهمند این مملکت صاحب دارد که اجازه نمی‌دهد اقشار آسیب‌پذیر به نان شب محتاج باشند و دزد بیاید اموال را ببرد.

*21 تیرماه نیز مصادف با روز عفاف و حجاب است و صاحب و متولی این عفاف و حجاب خواهران قهرمان آفرین و مجاهد و مدافع از حریم عفت و حجاب هستید و راهپیمایی این روز نیز به خواهران تعلق دارد.

امام جمعه بجنورد: مشکلات آخرالزمان ریشه در حسادت اهل کتاب به پیغمبر دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آئین نماز جمعه این شهر با برشمردن مضرات حسد از نگاه روایات دینی اظهار داشت: ریشه بسیاری از مشکلات زندگی فردی و اجتماعی از آتش حسد است. آتشی که هم شخص حسود و هم جامعه را می‌سوزاند از منظر امام سجاد(ع)، غلبه حسد یک آسیب بزرگ اجتماعی است.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* اهل کتب به پیامبر خاتم حسادت می‌ورزیدند و این موضوع ریشه بسیاری از مشکلات و بی‌ایمانی‌ها در دوران آخرالزمان شده است. بنای حسادت خانمان‌سوز است و در جسم و روح انسان تاثیرگذار است.

* امروز کشور نیاز به صداقت و خدمت بی‌منت دارد.

* موضع دیگر رئیس جمهور در به رسمیت نشناختن اسرائیل و دفاع قاطع از مظلومان دنیا و معرفی اسرائیل به‌عنوان رژیمی فاسد و قاتل و دزد، موضعی قابل ستایش و تکریم است. در داخل نیز به دام انداختن تروریست‌های اقتصادی، اقدامی دلگرم کننده است.

* ما انقلاب کرده‌ایم که سلطان نداشته باشیم. سلطان ارز، شکر و سکه برای مردم قابل تحمل نیست.

*اگر در مصرف این انرژی‌ها صرفه‌جویی نشود به خاموشی‌های طولانی مدت دچار می‌شویم.

توصیه امام جمعه سنندج به زنان در گرما؛ حرمت خود را حفظ کنید

ماموستا عبدالرحمان خدایی، در آیین عبادی_سیاسی این هفته نماز جمعه مسجد جامع سنندج، اظهار کرد: اگر به دامن طبیعت می‌روید حتماً مراقب باشید که باعث به وجود آمدن آتش سوزی نشوید چرا که این سهل انگاری باعث از بین رفتن تعداد زیادی درخت و حیوان که سرمایه این استان هستند می‌شود.

اهم صحبت های او از این قرار است:

* مار از حیوانات بسیار خطرناک است که می‌تواند انسان را با یک لمس از پا در بیاورد اما خداوند حتی برای کشتن این حیوان استفاده از آتش را به شدت نهی کرده است.

*با آمدن فصل گرما حفظ پوشش چه در زنان و چه در آقایان بسیار اهمیت دارد و حدودات الهی برای هر دو واجب و ضروری است.

*{با اشاره به حفظ گوهر ارزشمند حجاب در زنان } زن ارزش و کرامت دارد و از گنج با ارزش‌تر است و زنان باید حرمت خود را نگه دارند زیرا که زن لطیف و حساس است.

* روشنفکری شکستن همه حرمت‌ها نیست و کسی که حرمت‌ها را بشکند حتماً در آخر پشیمان و دچار عذاب الهی می‌شود و آتش دوزخ برای او بسیار سوزنده خواهد بود.
خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۶
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
تجربه چهل سال ودیگر ملل جهان این است .که صاحب اسمانی
هیچ دخالتی دراموری که خود انسان پدید اورنده اش است . ندارد .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
ایران . مبتلا به دوستی خاله خرسه .خیالاتی های روحی است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۵
0
0
هیچوقت صاحب راضی نیست .با وجود این همه. رادیو در اختیار
استان قدس مشهد .مجدا بصورت . ویژه .ستاد انتخاباتی مدیریت حرم رضوی ع . از نذورات مردم. رادیو زایر اسمی . و عملا درخدمت اهداف شخصی . با هزینه گزاف راه اندازی شود .
و درپایخ بگویند کار افرینی فلان تعداد کردیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
بله صاحب دارد ولی نه شما بلکه صاحب اصلی مردم هستند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۶
0
0
"بنای حسادت خانمان‌سوز است و در جسم و روح انسان تاثیرگذار است"

واقعاً این یکی رو خوب اومدی!!! شعر کامل تری هم هست که میگه:
خواهی که شود دل تو چون آینه؟ ده عیب برون کن از درون سینه!!
بخل و حسد و کبر و ریا و کینه حرص و طمع و ......................
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۷
0
0
مملكت صاحب دارد ولي صاحب مملكت شما نيستيد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین