کد خبر: ۵۳۳۱۸۵
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱

با این تقویم قدر روزهای زندگی را بیشتر می دانید!

یک هنرمند اوکراینی در اقدامی خلاقانه تقویم با چوب کبریت ساخته است تا گذشت روزها را به استفاده کننده ها گوشزد کند.
آفتاب‌‌نیوز :
هر روز از زندگی ما انسان چه با اتفاقات خوب وچه با اتفاقات بد می گذرد و اما این نشان دهند پایان عمر زمین نیست و تنها نشان دهنده گذشت روزهای عمر ما می باشد.به همین دلیل هنرمند اوکراینی به نام"یورکو گوسولیاک" از تقویمی با طراحی خاص و زیبایی پرده برداری کرد که نشان دهنده چیزی مهم در زندگی ما می باشند.

هنرمند اوکراینی برای اثبات کردن اینکه هر روزی که می گذرد با تمام خوبی ها و بدی هایش می گذرد ،تقویمی مفهومی را رونمایی کرد.در این تقویم برای هر روز یک کبریت در نظر گرفته شده است که پس از پایان روز باید آنرا سوزاند . چرا که بتوانیم به وضوح مطلع شویم که "هر روزی که می گذرد،همانند یک چوب کبریت سوخته است و هرگز قابل برگشت نیست!".

طرح کلی این ایده ، توانست چالشی در افرادی که علت آنرا فهمیدند بیندازد تا بتوانند بیشتر در مورد روزهایی که از زندگی آنها می گذرد،فکر نمایند.این تقویم به شدت برای افرادی که ایده های زیادی دارند و اما هیچ کاری نسبت به آنها انجام نمی دهند،مناسب است و می تواند آنها را به فکر فرو ببرد.

با این تقویم قدر روزهای زندگی را بیشتر می دانید!
لازم بذکر است که این تقویم با تقویم های دیگر فرق آنچنانی ندارد و طبق معمول هر صفحه از آن مختص یک ماه است و با هر روزی که می گذرد ،می توانید آنرا جدا کنید و بسوزانید.

نمناک
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین