کد خبر: ۵۳۳۲۴۷
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۷

سه جوان آذربایجانی در استخر‌ باغ‌ها غرق شدند

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر در آذربایجان شرقی از غرق شدن سه جوان شبستری در استخر باغ‌ها در مدت ۲۴ ساعت گذشته خبرداد.
آفتاب‌‌نیوز :
احد کریمی پور شندی  با اعلام حادثه غرق شدگی نوجوانی در روستای سرکند دیزج شبستر اظهار داشت: نوجوان ۱۵ ساله‌ای امروز در استخر ذخیره آب غرق شده و جان باخت.

وی افزود:بعد از اعلام این حادثه، نیرو‌های امدادی و انتظامی از جمله هلال احمر شبستر، آتش نشانی صوفیان و نیروی انتطامی در محل حادثه حضور یافتند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر تصریح کرد:به علت عمق زیاد این استخر غواصان سازمان آتش نشانی تبریز پس از هماهنگی در محل حادثه حضور یافتند و با تلاش غواصان پیکر بی جان این نوجوان از آب بیرون آورده شد.

کریمی پور خاطر نشان کرد:متاسفانه ۲۴ ساعت از حادثه غرق شدگی و فوت دو جوان در روستای یوسف آباد از توابع شبستر نگذشته بود که این حادثه رخ داد.

وی ضمن هشدار به باغداران شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:استخر‌های ذخیره آب باغ‌ها، عمق بالایی داشته و باغداران باید از شنا در این استخر‌ها جلوگیری کرده و همچنین در خصوص فنس کشی و حفاظ این نوع استخر‌ها نهایت دقت را داشته باشند.

دبیر شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شبستر در ادامه یادآور شد: برای شنا کردن به استخر‌های سرپوشیده و مجاز که دارای غریق نجات است مراجعه کنید تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

کریمی پور در پایان گفت:جانباختن سه جوان در کمتر از ۲۴ ساعت موجب جریحه دار شدن خانواده‌ها و ناراحتی عموم مردم شهرستان شده است و باید حساسیت‌های لازم در شهرستان وجود داشته باشد تا شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین