کد خبر: ۵۳۳۲۵۹
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۶

حذف میزبان جام جهانی در ضربات پنالتی/ کرواسی حریف انگلیس شد

دو تیم کرواسی و روسیه در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری کروات ها در ضربات پنالتی به پایان رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
دو تیم کرواسی و روسیه در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی برابر هم به میدان رفتند که این دیدار با برتری کروات ها در ضربات پنالتی به پایان رسید.

کرواسی ۲ - ۲ روسیه (ضربات پنالتی ۴-۳)

داور: ساندرو ریکی (برزیل)

ورزشگاه: سوچی

گل: دنیس چریشف (۳۱) و ماریو فرناندز (۱۱۴) برای روسیه، آندره کراماریچ (۴۰) و ویدا (۱۰۱) کرواسی

کارت زرد: دژان لاورن، پیواریچ،  استرینیچ و ویدا (کرواسی)- گازینسکی (روسیه)

کارت قرمز : -

ترکیب کرواسی:  دنیل سوباشیچ، سیم ورسالیکو، ایوان استرینیچ، ایوان پریشیچ، دژان لاورن، ایوان راکیتیچ، آندره کراماریچ، لوکا مودریچ، ماریو مانژوکیچ، آنته ربیچ، دوماگوی ویدا.

ترکیب روسیه: ایگور آکنفیف، مانوئل فرناندس، ایلیا کوته‌پوف، سرگئی ایگناشویچ، دنیس چریشف، دالر کوزائف، رومن زوبنین، فلور کودریاشوف، آلکساندر گولووین، آلکساندر سامدوف، آرتم زیوبا.

در ادامه دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی دو تیم کرواسی و روسیه در سوچی  برابر هم به میدان رفتند که گزارش زنده این دیدار را در زیر می‌خوانیم:

نیمه اول

بازی با سوت داور برزیلی آغاز شد و چریشف در دقیقه ۲ اولین خطر نسبتا جدی را ایجاد کرد. ۳ دقیقه بعد ضربه زیوبا نزدیک بود وارد دروازه کرواسی شود که این ضربه به کرنر رفت.

در دقیقه ۷ ضربه سر ربیچ با اختلاف کم از بالای دروازه به بیرون رفت و در ادامه نیز کروات ها یکی دو موقعیت نصفه و نیمه از دست دادند.

دقیقه ۱۵: ضربه ایستگاهی ایوان راکیتیچ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷:‌ضربه سر پریشیچ به شکل خطرناک از کنار دروازه آکنفیف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۱: دنیس چریشف توانست چهارمین گل خود را در این جام به زیبایی وارد دروازه کرواسی کند و میزبان را پیش بیندازد.

دقیقه ۳۹: آندره کراماریچ روی ارسال ماریو مانژوکیچ توانست گل تساوی بخش بازی را به ثمر برساند و در نهایت این دیدار در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید. کراماریچ هفتمین بازیکن کروات است که در این جام گلزنی می کند. تنها بازیکنان تیم ملی بلژیک گلزنان بیشتری از کروات ها دارند. ۹ بازیکن بلژیک در این جام گلزنی کردند که از کرواسی بیشتر هستند.

نیمه دوم

نیمه دوم این دیدار با سوت داور برزیلی این دیدار شروع شد و تلاش دو تیم برای رسیدن به نیمه نهایی جام جهانی شروع شد.

اولین خطر بازی را در این نیمه کراماریچ ایجاد که شوت او راهی به دروازه آکنفیف نداشت.

دقیقه ۵۸: ضربه پریشیچ در دقیقه ۵۸ در آستانه ورود به دروازه بود که به دیرک دروازه برخورد کرد و در کمال ناباوری به دروازه راهی نداشت.

دقیقه ۷۲: ضربه سر زیوبا با اختلاف کم از بالای دروازه کرواسی به بیرون رفت و راهی دروازه نشد و این دیدار در نهایت با تساوی یک بر یک به پایان رسید و به وقت های اضافه کشیده شد.

وقت اضافه نیمه اول 

در دقیقه ۱۰۱ بازی ضربه سر ویدا و دخالت چورلوکا باعث شد تا کرواسی به گل برسد. این گل به نام ویدا ثبت شد. اگر روسیه در این دیدار حذف شود، اولین میزبان تاریخ جام های جهانی خواهد بود که در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی حذف می شود.

وقت اضافه نیمه دوم

​در دقیقه ۱۱۱ بازی سوباسیچ توانست ضربه کوزائف را مهار کند و مانع باز شدن دروازه تیمش شود. با این حال در دقیقه ۱۱۴ ماریو فرناندز موفق شد با ضربه سر دروازه کرواسی را باز کند و بازی به تساوی کشیده شود و این دیدار در نهایت با تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید و به ضربات پنالتی کشیده شد.

ضربات پنالتی

در ضربات پنالتی کرواسی توانست روسیه را ۴ بر ۳ شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد.


منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین