کد خبر: ۵۳۳۴۵۴
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۵

وقتی رابطه خوب بازیگر ” پرسپولیسی ” با ” برانکو ” باعث حضور این ستاره در ترکیب اصلی ” پرسپولیس ” می شود!

آدام همتی جدیدترین بازیکنی است که در پست دفاع راست از سوی برانکو ایوانکوویچ مورد آزمون قرار گرفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
سرخپوشان در ادامه اردوی آماده سازی خود در واراژدین کرواسی، یک روز پس از برتری مقابل اینتر زاپرشیچ، روز گذشته به مصاف تیم نوگومتنی کلاب آلومینیج از کشور اسلوونی رفت.  نکته حائز اهمیت، استراحت برانکو ایوانکوویچ به حسین ماهینی، سید جلال حسینی، محمد انصاری و کمال کامیابی نیاست. آدام همتی ، احسان حسینی، شایان مصلح و سعید حسین پور بازیکنان جایگزین در ترکیب پرسپولیس بود.

آدام همتی که فصل گذشته به عضویت تیم فوتبال پرسپولیس درآمده و تنها دقایقی اندک برای این تیم به میدان رفت، در حالی در دیدار تدارکاتی روزگذشته سرخپوشان در پست دفاع راست قرار گرفت که پست اصلی این بازیکن، وینگر چپ بوده و برانکو از او در یک پست غیرتخصصی بهره برده است. همتی که نوه دختری سعید راد، هنرپیشه مشهور کشورمان است، همواره مورد انتقاد رسانه ها قرار داشته و اهالی فوتبال معتقد بودند رابطه خوب سعید راد با برانکو ایوانکوویچ باعث حضور او در ترکیب پرسپولیس شده است.

پس از جدایی صادق محرمی و پیوستن به دیناموزاگرب، حسین ماهینی تنها گزینه قابل اعتماد برانکو ایوانکوویچ برای قرار گرفتن در پست دفاع راست به حساب می‌آید و سرخپوشان تا نیم فصل و اضافه شدن مهدی شیری، با مصدومیت یا محرومیت ماهینی دچار مشکل خواهند شد. بر این اساس، برانکو به دنبال پیدا کردن جایگزینی مطمئن برای حسین ماهینی است تا به هنگام نیاز، بتواند به او اعتماد کرده و او را در ترکیب تیمش قرار دهد. پیش تر از شاهین عباسیان، مدافع راست تیم ملی امید به عنوان جانشین صادق محرمی نام برده می‌شد ولی حضور این بازیکن در بازی های آسیایی، باعث شده برانکو به فکر مورد آزمون قرار دادن بازیکنان دیگری برای دفاع راست بیفتد. در کنار آدام همتی، سیامک نعمتی نیز قبلا در پیکان در این پست قرار گرفته و می‌تواند در جریان مسابقات تدارکاتی بعدی مورد آزمون قرار گیرد.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین