کد خبر: ۵۳۳۵۴۴
تعداد نظرات: ۹ نظر
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۶
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی:

واردات خودرو‌های لوکس توسط 4 خانواده انجام شد/ منتظر اعدام سران مفاسد اقتصادی در میدان آزادی هستم/ هر کس به مردم خیانت و در بیت‌المال دست‌اندازی کرده باید معرفی و رسوا شود

امیر خجسته با بیان اینکه از این به بعد مسئولان را مجبور به پاسخگویی مجبور کرده و فضای مفسدان اقتصادی را ناامن می‌کنیم، گفت: هر کس در برابر این مفاسد سکوت کند شریک این مسائل است و اگر در هر کجای دنیا فساد باشد در جمهوری اسلامی یک مورد هم زیاد است.
آفتاب‌‌نیوز :
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: در اقتصاد کشور حالت سردرگمی و بی نظمی وجود دارد و باید در برابر قاچاق قاطعانه اقدام شود.

به گزارش آفتاب نیوز، امیر خجسته شامگاه یک‌شنبه در اجتماع مردمی در استان همدان، با بیان اینکه مسئولان باید در برابر مردم پاسخگو باشند، تاکید کرد: مسئولان خادم و نوکر مردم بوده و اگر تصور کنند ارباب هستند دیگر نمی‌توانند از حق آنها دفاع کنند.

وی با بیان اینکه مسئولان نباید جایگاه خود را گم کنند، بلکه باید به‌ موقع پاسخگو باشند و حرف بزنند، افزود: مردم کار خود را انجام داده‌اند و اکنون نوبت مسئولان است که از حقوق مردم دفاع کنند.

خجسته بیان کرد: مفاسد اقتصادی از مباحث بسیار مهم است که مقام معظم رهبری در این باره از نمایندگان خواسته‌اند که در مقابل مفاسد سینه سپر کرده و ایستادگی کنند و از طرف دیگر تنها راه عملیاتی و اجرایی شدن اقتصاد مقاومتی، مبارزه با مفاسد اقتصادی و به دنبال آن مبارزه با قاچاق است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آمریکا از تمام قوای خود برای آسیب رساندن به جمهوری اسلامی استفاده می کند، اظهار کرد: جمهوری اسلامی امن‌ترین کشور منطقه است و برخلاف کره شمالی یا حتی روسیه و چین که گاه در برابر آمریکا کوتاه آمده‌اند، تنها کشوری که تمام‌قد در مقابل آمریکا ایستاده و او را مستأصل کرده، ایران است.

وی با اشاره به اینکه امروزه دنیا جمهوری اسلامی را یک ابر قدرت می بیند و منابع ایران از تمام کشور های اروپایی بیشتر است، بیان کرد: برای کنترل بحران داخلی کشور نیازمند همدلی و مدیریت قوی در زمینه اقتصادی هستیم.

خجسته با اشاره به معرفی ۳۱ نفر از سران مفاسد اقتصادی به سران سه قوه اعلام کرد: از نظر قانون نباید نام این افراد پیش از محاکمه عنوان شود به همین علت آنها را معرفی نکردیم اما انتظار اقدام قاطع داریم.

وی با اشاره به افزایش نوسانات نرخ دلار گفت: اگر فرد آلوده باشد نمی‌تواند در جای لازم حرف بزند، امروز مدرس‌ها باید در مجلس ما وجود داشته باشند تا وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را بهبود بخشند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حالت سردرگمی و بی‌نظمی موجود در اقتصاد افزود: باید در برابر قاچاق اقدام قاطع شود به طوریکه این وضعیت حاصل ناتوانی نیست بلکه نتیجه نخواستن است بنابراین توصیه می شود کسانی که از میز و موقعیت خود می‌ترسند کنار بروند.

وی با اشاره به اینکه افراد انقلابی در ساعات نامشخص و پنهانی اطلاعات را به بنده می‌دهند، اظهار کرد: از تمام مبادی رسمی کشور قاچاق وارد می شود.

خجسته ادامه داد: از ۱۰۰ درصد «LC»های باز شده شاید ۲۵ تا ۳۰ درصد به واردات واقعی کالا اختصاص‌ یافته و بسیاری از کالاها احتکار شده است بنابراین اگر اقدام نکنیم طی دو سه ماه آینده با هجمه سنگینی از کمبود کالا مواجه می‌شویم.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت را تعیین تکلیف می‌کنیم، متذکر شد: ابتدا که از مسائل گمرک و ورود ۳۴ هزار خودروی قاچاق به کشور سخن گفتیم ما را متهم به دروغگویی کردند اما اکنون با سند سخنانمان اثبات شده و چندین نفر در مورد خودروهای قاچاق دستگیر شده‌اند که عمده این واردات توسط چهار خانواده انجام شده بود.

خجسته با بیان اینکه بدون بالا رفتن دستمزد رانندگان، ملزوماتی مانند لاستیک و روغن را گران کرده و رانندگان که همواره حامی انقلاب و جبهه‌ها بوده‌اند را به اعتراض کشاندند، گفت: افزایش نرخ دلار باعث کاهش قدرت خرید مردم و ارزش حقوق ها شده و واردات صوری، احتکار و قاچاق کالا بر وضعیت معیشت مردم فشار وارد کرده است.

وی با اشاره به اینکه رابطه ایران و آمریکا همواره رابطه گرگ‌ و میش بوده است، بیان کرد: باید با وحدت در برابر آسیب‌هایی که به‌ نظام وارد می‌شود بایستیم.

وی با بیان اینکه از این به بعد مسئولان را مجبور به پاسخگویی مجبور کرده و فضای مفسدان اقتصادی را ناامن می‌کنیم، تاکید کرد: هر کس در برابر این مفاسد سکوت کند شریک این مسائل است و اگر در هر کجای دنیا فساد باشد در جمهوری اسلامی یک مورد هم زیاد است.

خجسته ادامه داد: حامی دولت هستیم اما حمایت به معنای سکوت نیست چنانکه گفته‌ایم تیم اقتصادی دولت و رئیس بانک مرکزی باید بروند و افرادی مبتکر، دلسوز و انقلابی جایگزین افرادی شوند.

وی ادامه داد: از مجلس، دولت و قوه قضائیه پیگیری مطالبات مردم را خواستار شده‌ایم، از ریاست مجلس وقت غیرعلنی خواسته و گفتم اگر این وقت داده نشود حرف‌هایم را در صداوسیما می‌زنم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه سکوت در برابر مفاسد اقتصادی به معنای حمایت کردن از آنهاست، گفت: اگر نماینده اجازه دهد افرادی به وی نزدیک شوند به نماینده بی‌خاصیت بدل می‌شود و مردم هم نماینده بی‌خاصیت نمی‌خواهند.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه دولت باید هر چه سریعتر مسئولان اقتصادی خود که ماه‌ها در پی تذکر و تغییر آنها بودیم و تا به امروز هم با ایراد سوال و رای قاطع نمایندگان دو کارت زرد به آنها داده‌ایم، تغییر دهد، افزود: بنده مانند بقیه مردم منتظر اعدام سران مفاسد اقتصادی دستگیر شده در میدان آزادی تهران هستم تا همه ببینند نظام مقتدرانه با فساد اقتصادی برخورد می‌کند.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری در مورد برخورد با مسببان وضعیت بازار ارز و سکه تصریح کرد: هر کس به مردم خیانت و در بیت‌المال دست‌اندازی کرده باید معرفی و رسوا شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مورد رویدادهای همدان ۲۰۱۸ نیز گفت: این موقع بهترین فرصت برای معرفی همدان در سطح بین‌المللی است چرا که به سبب خشکسالی و موانع دیگر، محور اول اقتصاد استان با یک هزار و ۸۰۰ جاذبه گردشگری و زیرساخت مناسب، گردشگری است.

وی از احداث بزرگترین میدان بار در همدان، پالایشگاه در جهان آباد، تالار ۶ هزار نفری، بیمارستان هزار تختخوابی امام خمینی(ره) و برقی کردن قطار همدان خبر داد و گفت: وحدت و همگرایی از همه چیز مهمتر است به طوریکه یک صدای اختلاف در استان شنیده نمی شود.

خجسته با اشاره به اینکه با پیگیری‌های متعدد قطار به همدان رسید اما ایستگاه آن در مکان اشتباهی تعبیه شده است، بیان کرد: هماهنگی‌های لازم برای انتقال ایستگاه به پایانه مسافربری انجام شده و با توجه به زیرگذر کردن این مسیر ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

خجسته کامل شدن تصفیه خانه ارزانفود، برج مراقبت فرودگاه و سالنهای ورزشی نیمه کاره، راه اندازی قطار و بازسازی جاده ها در شهر و روستا را از اقداماتی برشمرد که با پیگیری مداوم به نتیجه رسیده اند.
منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۹
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۸
0
5
یک دختر ۱۶ ساله رقصیده ببین چیکار کردن
که هیچ ضرری برای جامعه نداشته
حالا مفسدان اقتضادی این همه دزدیدن یک بار معرفی نشدن

قطعا راه کج به بن بست خواهد رسید .....
ویکتورهوگو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
1
لطفن آزادی راآلوده نکنید...
شاهمرادپور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
2
مگه ميشه،مگه داريم؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
2
اسامي چهار خانواده رو بگو اگر....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
وزیر ارتباطات سریع اسامی رو اعلام کرد خوب معلوم شد خودش دزد نیست وزیر صنعت معدن و تجارت و کرباسیان و سیف در اعلام اسامی مردد بوده و هنوز هم لیست کامل ندادند این یعنی ؟ در خودرو هم اونا اول باجشون رو دادن این بگم بگم ها ما عادت داریم هیچ اتفاقی نمی افته یه دختر نوجوان رو بدلیل رقص در محیط مجازی شخصی اش بازداشت می کنند می زنند و اعتراف گیری دروغین و بعد پخش در رسانه ملی چرا چون مفسدین فراموش شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۰
0
0
این رئیس فراکسیون تا حالا کجا بوده ......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
قابل توجه جناب مطهری اقای وکیل کجایید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۴
0
0
کل دارایی های این چهار نفر به نفع مردم مصادره و تمام خانواده های آنها را اعدام کنید
ناشناس
|
-
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۵
0
0
به واردکنندگان خودرو، نباید ارز دولتی داد.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین