کد خبر: ۵۳۳۶۰۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۳

اسیدپاشی در کرمانشاه/جوان23ساله:چون او خاله ام را طلاق نداد انتقام گرفتم

ساعت 6 عصر جمعه 15 تیر، راننده 40 ساله یک وانت در یکی از شهرک‌های کرمانشاه در حرکت بود که ناگهان از سوی سرنشینان خودرو پژو پارس راهش سد شد و هدف اسیدپاشی قرار گرفت.
آفتاب‌‌نیوز :
اسیدپاشان بلافاصله از محل گریختند و مرد جوان از ناحیه صورت مصدوم شد. با انتقال وی به بیمارستان تحت درمان قرار گرفت و موضوع به پلیس اعلام شد. در نخستین تحقیقات مشخص شد این مرد از سوی پسر باجناقش مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.
بدین ترتیب ردیابی‌ها برای دستگیری متهم آغاز شد و چند ساعت بعد پسر جوان و دوستش دستگیر شدند.

متهم 23 ساله در بازجویی‌ها ضمن اعتراف به اسیدپاشی گفت: این مرد شوهر خاله‌ام است اما مدتی است که خاله‌ام را اذیت می‌کند به تازگی هم قرار بود خاله‌ام را طلاق بدهد وقتی متوجه ناراحتی‌های خاله‌ام شدم تصمیم گرفتم از او زهر چشم بگیرم به همین خاطر با دوستم سراغش رفتیم و روی صورتش اسید ریختم.

سرهنگ «محمدرضا آمویی»، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه گفت: با اعلام گزارش این اسیدپاشی در یکی از شهرک‌های کرمانشاه و انتقال مصدوم به بیمارستان، مأموران کلانتری برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند. با توجه به اهمیت موضوع، دستگیری متهمان در دستور کار مأموران قرار گرفت و در عملیاتی ضربتی عامل اصلی اسیدپاشی که پسر 23 ساله‌ای بود دستگیر شد.

 متهم که پسر باجناق مصدوم بود در بازجویی‌ها مدعی شد به هواخواهی از خاله‌اش دست به این اقدام زده است. این پسر جوان پس از دستگیری برای انجام مراحل قانونی و صدور حکم مناسب تحویل مراجع قضایی شد.

منبع: ایران
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین