کد خبر: ۵۳۳۷۴۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۲

معاون وزیر ارتباطات: هر ایرانی یک پرونده الکترونیک خواهد داشت

معاون وزیر و رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: در سازمان فناوری اطلاعات سامانه‌ای طراحی شده و در این سامانه هر ایرانی یک پرونده الکترونیک خواهد داشت.
آفتاب‌‌نیوز :
رسول سراییان عصر امروز در آیین افتتاح هشتمین نمایشگاه تخصصی الکامپ که در استان گلستان در حال برگزاری است، اظهار داشت: راه میانبر برای عبور از چالش‌های اشتغال و اقتصادی کشور عبور از مسیر فناوری ارتباطات و توسعه شرکت‌های این بخش است.

وی تصریح کرد: فناوری اطلاعات می‌تواند ما را در کمترین زمان به نتیجه مطلوب در حوزه اقتصاد و اشتغال برساند، در ۲۰ سال گذشته سهم اشتغال اقتصاد صنعت و کشاورزی روز به روز در حال کاهش بوده و، اما این سهم افزایش یافته است.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران ادامه داد: در سال ۲۰۱۷ بیان شده که ۶۶ درصد اقتصاد دنیا در بخش خدماتی بوده و این میزان در کشور ما ۵۵ درصد است و سهم اقتصاد ما در بخش خدمات ۱۱ درصد از متوسط جهانی پایین‌تر است.

سراییان تاکید کرد: در کشور در حوزه فناوری ارتباطات باید امکان اتصال و شبکه‌ای شدن مورد توجه قرار گیرد تا بتوانیم خلق ثروت کنیم.

وی افزود: در وزارت فناوری اطلاعات در ۲ محور راهبردی تحول دیجیتال و اقتصاد دیجیتال فعالیت‌هایی را دنبال می‌کنیم و اقتصاد دیجیتال می‌تواند زیرساخت‌هایی را در فناوری ارتباطات شکل دهد و دولت الکترونیک و شبکه اطلاعات دو بال اجرایی شدن این دو مهم است.

معاون وزیر ارتباطات یادآور شد: دولت الکترونیک سبب می‌شود مردم خدمات‌شان را در طول هفته و روز دریافت کنند بدون آنکه دخالت انسان در آن باشد.
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۱۹
0
0
ترس با ادم چه میکنه!!! .....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین