کد خبر: ۵۳۳۷۵۵
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۶

جهانبخش: بعد از خداحافظی سردار با او صحبت کردم

ملی‌پوش کشورمان در مورد انتظاراتی که برای حضور در لیگ‌های اروپایی از او وجود دارد گفت: بر اساس توقعات در مورد خودم تصمیم نمی‌گیرم و بسیاری از مسائل را مدنظر قرار می‌دهم.
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا جهانبخش موفق‌ترین لژیونر فوتبال کشورمان در فصل قبل در گفت‌وگویی اختصاصی با ما آخرین نظراتش را بیان کرد.

تیم جدیدتان برایتون انگلیس است یا ناپل؟
این تیم‌ها که از آن‌ها نام بردید تیم‌های خوبی هستند؛ اما من فعلاً تصمیم نهایی را نگرفته‌ام.

با توجه به درخشش شما در لیگ هلند و آقای گلی‌تان در لیگ این کشور انتظار‌ها از شما این است که به لیگ اسپانیا یا انگلیس بروید.
مطمئناً خود من هم دوست دارم به انگلیس یا آلمان بروم، ولی هر باشگاهی شرایط خاص خودش را دارد. من برای نظر مردم احترام زیادی قائل هستم، اما بر اساس انتظارات در مورد خودم تصمیم نمی‌گیرم و بسیاری از مسائل را در نظر می‌گیرم تا ان‌شاءالله در تیم جدیدم هم به موفقیت برسم البته الان هم باشگاه در رابطه با جدایی‌ام مواردی را مطرح کرده و سختگیری‌هایی در این رابطه وجود دارد به همین دلیل باید خیلی از مسائل حل شود.

گویا مردم رشت استقبال بی‌نظیری از تو داشتند؟
بعد از دو سال خوبی که در داماش داشتم مردم شهر رشت استقبال بسیار خوبی از من داشتند همچنین جدا از رشت، در شهر زادگاه پدری‌ام، رودبار هم استقبال بسیار باشکوه و گرمی از من شد که مایه مباهات و خوشحالی‌ام شد. دست همگی آن‌ها درد نکند.

خبر خداحافظی شما بعد از قوچان‌نژاد و سردار آزمون تعجب بسیاری را به همراه داشت؛ واقعاً اصل قضیه چه بود؟
من نمی‌دانم چطور این شایعه در محافل ورزشی پخش شده بود؟ به هیچ عنوان حتی یک لحظه هم به جدایی از تیم ملی فکر نکردم، چون بازی در تیم ملی را همیشه برای خودم یک افتخار می‌دانم؛ حتی بعد از خداحافظی سردار با او در این رابطه صحبت کردم.

یعنی سعی کردید او را از خداحافظی منصرف کنید؟
ابتدا که در جریان خداحافظی رضا نبودم، اما وقتی از خداحافظی سردار مطلع شدم به او گفتم از تصمیمش منصرف شود و حالا واقعاً عجیب است که با وجود این حرف‌ها گفته‌اند خود جهانبخش هم در فکر خداحافظی بوده!

پس از صعود ژاپن و پیروزی کره مقابل آلمان بعضی‌ها ژاپن را موفق‌ترین تیم آسیایی در جام جهانی دانستند و... شما در این ارتباط چه نظری دارید؟
من کارشناس نیستم و فکر می‌کنم در این رابطه باید کارشناسان نظر بدهند.
خبرورزشی
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین