کد خبر: ۵۳۳۷۵۹
تاریخ انتشار : ۱۹ تير ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۶

فیفا: نجات یافتگان حادثه غار تایلند قادر به حضور در فینال جام جهانی نیستند

فیفا اعلام کرد اعضای تیم فوتبالی که در غاری در تایلند گرفتار شده بودند به دلیل نامساعد بودن شرایطشان نمی‌توانند در دیدار نهایی جام جهانی حاضر باشند.
آفتاب‌‌نیوز :
۱۲ پسربچه و مربی‌شان بعد از بارش سنگین در شمال تایلند، در غاری گرفتار شدند. با این حال عملیات نجات آن‌ها به صورت کامل صورت گرفت و این افراد نجات یافتند.

فیفا این افراد را برای حضور در دیدار نهایی جام جهانی که یک‌شنبه در مسکو برگزار می‌شود دعوت کرد تا از نزدیک دیدار نهایی جام جهانی را ببینند اما مشخص شد این افراد نمی‌توانند به دلیل نامساعد بودن شرایط‌شان تن به این سفر بدهند و دیدار نهایی جام را از نزدیک ببینند.

در بیانیه فیفا آمده است: فیفا خوشحالی خود را از اخبار نجات ۱۲ فوتبالیست نوجوان و مربی‌شان ابراز می‌کند. از همه کسانی که در این عملیات نجات شرکت داشتند قدردانی می‌کنیم. فدراسیون فوتبال تایلند به ما اعلام کرد به دلایل پزشکی پسرها قادر به سفر روسیه و تماشای دیدار نهایی نیستند. اولویت فیفا حفظ سلامت این افراد است و ما به دنبال فرصت دیگری خواهیم بود تا این پسرها را به یک رویداد فیفا دعوت کنیم. ما همچنین ملاقاتی هم با رییس فدراسیون فوتبال تایلند در حاشیه دیدار نهایی جام جهانی خواهیم داشت.

ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین