کد خبر: ۵۳۳۸۷۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

وزیر ارتباطات: پیش کشیدن موضوع دختر خانمی که در اینستاگرام فعال بود و ‎فیلتر این شبکه اجتماعی، حاصل تصمیم اتاق فکرهایی بود که منافعشان از موضوع ‎شفاف‌سازی ارزی به خطر افتاده است

به نظرم این زمزمه‌های اخیر یک بحث انحرافی برای انحراف افکار عمومی از موضوع شفاف‌سازی بود و اتاق فکرهایی پشت آن قرار دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیش کشیده شدن ماجرای دختر حاشیه‌ساز اینستاگرام را بحثی انحرافی طرح‌ریزی شده از سوی اتاقهای فکری دانست که منافعشان از مطالبه شفاف‌گرایی ارزی به خطر افتاده است.

محمد جواد آذری جهرمی در گفت‌وگویی تلفنی با یکی از برنامه‌های رادیویی امروز درباره بحث فیلترینگ اینستاگرام که زمزمه‌های آن مطرح شده است، اظهار کرد: همانطور که قبلا گفتم، این زمزمه‌ها مطلب جدیدی نیست و موضوع بستن شبکه‌های اجتماعی از سال 92 شکل گرفت.

وزیر ارتباطات افزود: به نظرم این زمزمه‌های اخیر یک بحث انحرافی برای انحراف افکار عمومی از موضوع شفاف‌سازی بود و اتاق فکرهایی پشت آن قرار دارد.

پشت پرده ماجرای مائده هژبری

وی با بیان اینکه پیش کشیدن موضوع دختر خانمی که در اینستاگرام فعال بود و فیلتر این شبکه اجتماعی، حاصل تصمیم اتاق فکرهایی بود که منافعشان از موضوع شفاف‌سازی ارزی به خطر افتاده است، گفت: البته نه اینکه بگویم صداوسیما و مسئول محترمی که در این موارد مصاحبه کرده است، اتاق فکر هستند.

آذری جهرمی یادآور شد: وقتی فضای کشور روی مطالبه شفاف‌گرایی قرار گرفته تا تکلیف ارزهایی که گرفته شده مشخص شود، یک باره خانمی تبدیل به سوژه خبری بزرگی می‌شود که کل دنیا شروع به صحبت کردن درباره او می‌کنند که به نظر من طبیعی نیست.

تغییرات احتمالی کابینه دولت

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین در بخش دیگری از این مصاحبه درباره تغییرات احتمالی کابینه دولت و همچنین تغییر وزیر ارتباطات گفت: گمانه‌زنیهای زیادی در این باره وجود دارد ولی تصمیم را آقای رئیس‌جمهور می‌گیرد؛ درباره خودم هم چیزی نشنیدم.

منبع: تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین