کد خبر: ۵۳۳۹۳۸
تاریخ انتشار : ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۱

لوریس: باید از شکست در فینال یورو درس گرفته باشیم

دروازه‌بان تیم فرانسه می‌گوید شکست در فینال یورو ۲۰۱۶ باید درس عبرتی برای این تیم باشد تا بتوانند در فینال جام جهانی برنده از زمین خارج شوند.
آفتاب‌‌نیوز :
 به نقل از اکیپ، یک روز بعد از صعود تیم ملی فرانسه به فینال جام جهانی روسیه، هوگو لوریس دروازه‌بان آبی‌ها در صحبت‌هایی درباره دیدار نهایی این جام به صحبت پرداخت. لوریس گفت:‌ احساس خیلی خوبی است که به فینال جام جهانی رسیدیم ولی ما دو سال پیش در یورو ۲۰۱۶ یک فینال مهم را از دست دادیم و به همین خاطر است که تلاش می‌کنیم خونسردی خودمان را حفظ کنیم و با برتری در دیدار نهایی جشن قهرمانی بگیریم. خیلی مهم است که اعتماد به نفس خودمان را حفظ کنیم. در فوتبال، داشتن اعتماد به نفس خیلی مهم است. هنوز یک دیدار دیگر باقی مانده است و باید بتوانیم در آن دیدار نیز برنده از زمین خارج شویم.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: الان تجربه زیادی از بازی کردن به دست آوردیم و فکر می‌کنم بتوانیم در جام جهانی از این فرصت استفاده کنیم. بازیکنان تیم ما الان تجربه بالایی نسبت به قبل پیدا کرده‌اند. مهم‌ترین بازی دوران حرفه‌ای ما همین بازی فینال است که ما امیدواریم با برد ما همراه شود. در روزهای باقی مانده باید کاملا استراحت کنیم و خودمان را برای این بازی آماده کنیم.

تیم ملی فرانسه تاکنون دو بار در فینال جام جهانی حاضر بوده است که در بار نخست با برتری برابر برزیل قهرمان شد و در بار دوم با شکست مقابل ایتالیا در رده دوم قرار گرفت و اکنون فرانسوی‌ها باید خودشان را برای دیدار با کرواسی یا انگلیس در دیدار نهایی آماده کنند.

ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین