کد خبر: ۵۳۴۵۷۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

مدیر “استقلالی” لو داد ! قیمت عجیب گزینه مدنظر “شفر” فاش شد!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که باشگاه ذوب آهن اصفهان برای صدور رضایت نامه مرتضی تبریزی رقمی بالغ بر دو میلیارد تومان از این باشگاه درخواست کرده است.
آفتاب‌‌نیوز : عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی شد که باشگاه ذوب آهن اصفهان برای صدور رضایت نامه مرتضی تبریزی رقمی بالغ بر دو میلیارد تومان از این باشگاه درخواست کرده است.

عباس ملکی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد جذب مرتضی تبریزی مهاجم ذوب آهن گفت:

    باشگاه ذوب آهن برای دادن رضایت نامه دو میلیارد و ۵۰۰ هزار تومان خواسته و خودش هم دو میلیارد می خواست، ما که نمی توانیم این پول را بدهیم. در مورد علی کریمی هم باید بگویم که گفته می شود او مصدومیت کهنه دارد و نمی تواند فوتبال بازی کند. ما کریمی را نزد دو متخصص فرستاده ایم تا ببینند وضعیتش چطور است. اگر مشکلی نداشت، با او قرارداد می بندیم.

ملکی در ادامه گفت وگوی خود با هواداران گفت:  سال گذشته اشتباه کردم در برنامه نود صحبت هایی انجام دادم. پس از آن دیدید که حرف نزدیم و تیم بهتر کار کرد. دوست ندارم مصاحبه کنم، چون ممکن است خبرنگاران از حرف های من سوژه درست کرده و نان در بیاورند!صحبت های ملکی باعث ناراحتی خبرنگاران حاضر در باشگاه شد و در ادامه عضو هیئت مدیره توضیح داد که منظورش چیز دیگری بوده است.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین