کد خبر: ۵۳۴۶۰۸
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

حملات موشکی رژیم صهیونیستی به شمال فرودگاه نظامی النیرب در حومه حلب

رژیم صهیونیستی بار دیگر در ادامه تجاوزاتش علیه خاک سوریه یک مقر نظامی در شمال فرودگاه نظامی النیرب در حلب را هدف گرفت که تنها خسارات مالی برجای گذاشت.
آفتاب‌‌نیوز :
یک منبع نظامی سوری گفت، رژیم صهیونیستی حملاتی موشکی علیه یک مقر نظامی در شمال فرودگاه نظامی النیرب در حلب داشت که تلفات جانی در بر نداشت.

به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) ، این منبع نظامی سوری گفت: براساس اطلاعات اولیه این مقر با هشت موشک هدف گرفته شد که سامانه‌های پدافند هوایی سوریه توانستند چهار مورد را قبل از رسیدن به هدف رهگیری و ساقط کنند در حالی که بقیه به اطراف این مقر نظامی اصابت کردند.

به گفته این مقام نظامی، دشمن صهیونیستی بار دیگر تلاش ناامیدکننده خود را در حمایت از تروریست‌های شکست خورده در درعا و قنیطره تکرار کرد و یکی از مواضع نظامی ارتش سوریه را در شمال فرودگاه نظامی النیرب هدف گرفت.

فرودگاه النیرب در شرق شهر حلب در ۱۰ کیلومتری آن بین دو منطقه النیرب و جبرین واقع است و در شمال آن شهرک صنعتی الشیخ نجار یکی از بزرگترین مناطق صنعتی سوریه واقع است.

این در حالی است که ارتش سوریه حملات خود به مواضع تروریست‌ها در شرق قنیطره را آغاز کرده است. ارتش سوریه همچنین بر ۹۰ درصد مساحت استان درعا تسلط یافته و مرزهای مشترک با اردن را پس گرفته و در تلاش برای تسلط بر مرزهای مشترک با فلسطین اشغالی در دو استان درعا و قنیطره است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین