کد خبر: ۵۳۴۸۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۹
عضو اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر مطرح کرد:

افزایش ۱۰۰ هزار تومانی سکه در چند دقیقه!/دلار بالای ۸۰۰۰ تومان/علت مشخص نیست/در حال واکاوی این مساله هستیم/قیمت‌ها لحظه‌ای بالا و پایین می‌شود

قیمت سکه پس از آن‌که از تا ظهر امروز (ساعت ۱۳) روند کاهشی داشت، از نیم ساعت قبل افزایش قیمت پیدا کرد و حدود ۱۰۰ هزار تومان گران شد.
آفتاب‌‌نیوز :
محمد کشتی‌آرای - عضو اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر - اظهار کرد: با آغاز تحویل سکه‌های پیش فروش از امروز، قیمت سکه بعد از روند کاهشی و رسیدن به قیمت دو میلیون و ۷۳۰ هزار تومان، از ظهر به بعد در پی افزایش نرخ دلار به بالای ۸۰۰۰ تومان، روند صعودی به خود گرفت و به دو میلیون و ۸۲۸ هزار تومان رسید.

به گزارش آفتاب‎نیوز؛ وی افزود: در حال حاضر بازار طلا و ارز به شدت حساس است و با یک اتفاق و صحبت سیاسی و اقتصادی بلافاصله واکنش نشان می‌دهد. مشخص نیست دقیقا چه اتفاقی باعث بالا رفتن قیمت ارز و سکه شده و در حال واکاوی این مساله هستیم.

عضو اتحادیه فروشندگان و تولیدکنندگان طلا و جواهر با بیان این‌که قیمت‌ها لحظه‌ای بالا و پایین می‌شود، درباره آخرین قیمت‌ها گفت: در ساعت ۱۳:۱۵ نیم سکه یک میلیون و ۳۵۶ هزار تومان، ربع سکه ۷۰۱ هزار تومان، سکه یک گرمی ۴۱۱ هزار تومان قیمت داشت.

به گفته کشتی‌آرای، هر گرم طلای ۱۸ عیار ۲۳۵ هزار و ۲۰۰ تومان است. هر مثقال طلا نیز که صبح کمتر از یک میلیون تومان بود، اکنون یک میلیون و ۱۹ هزار تومان قیمت دارد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
واویلا دیروز برای خرید رفته بودم هیچ میوه ای حتی درجه دو هم زیر قیمت پنجهزارتومان نبود قیمتها دارد خود رانشان می دهد ومردم دراند واقعاًبیچاره می شوند حقوقها ودرآمدها دیگر کفاف نمی دهد زندگی 80درصد مردم واقعاًفلج شده لطفاًرسانه ها ازطیق ممکن به مردم کمک کنند .......
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
0
0
خدادوند برای مسببین این بحران ها که همانا چپاولگران ورانت خواران می باشند نسازد
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین