کد خبر: ۵۳۵۰۱۲
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۳

تکذیب خبری درباره ارسال پیامک به خانواده شهدا

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران ارسال هرگونه پیامک یا در اختیار گذاشتن شماره تلفن‌های خانواده معظم شهدا و ایثارگران برای ارسال پیامک با مضمون شکایت از استاندار تهران را تکذیب کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به گزارش سایت «ایثار» در توضیحات روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد آمده است:

«پیرو درج خبری مبنی بر «ارسال پیامک از شماره‌های رسمی به خانواده‌های ثبت شده در بنیاد شهید برای دعوت به شکایت از استاندار تهران» در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به اطلاع می‌رساند ارسال هرگونه پیامک از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران با مضمون ذکر شده یا اجازه دسترسی به شماره تلفن‌های جامعه معزز ایثارگری به افراد یا گروه‌های خارج از بنیاد صحت نداشته و تکذیب می‌شود ضمن اینکه تصویر سرشماره منتشر شده در خبر نیز ارتباطی با بنیاد نداشته و از سوی مراجع مسئول قابل پیگیری است.

بدیهی است، اطلاع رسانی به خانواده معظم شهدا و ایثارگران از طریق سامانه و شماره‌های رسمی بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت پیامکی و همچنین درج در پایگاه اطلاع رسانی ایثار صورت می‌گیرد.

اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران مصرانه از رسانه‌های محترم تقاضا می‌کند ضمن دقت در انتشار اخبار مربوط به خانواده بزرگ ایثارگران که بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از عزیزترین فرزندان ملت ایران را در خود جای داده است با رعایت همه جوانب و اطمینان در صحت مطالب اقدام به انتشار اینگونه اخبار کنند.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین