کد خبر: ۵۳۵۱۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۰

ادعای اسرائیل در سرقت اسناد محرمانه ایران رد شد

مسوول مطبوعاتی نمایندگی دایم ایران در سازمان ملل، ادعای صهیونیست‌ها در سرقت اسناد محرمانه ایران را رد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
 علیرضا میریوسفی سخنگو یا مسوول مطبوعاتی نمایندگی دایم ایران در سازمان ملل در توییتی نوشت: ایران همواره درباره اینکه ساخت سلاح‌های کشتار جمعی علیه ارزش‌های ملی است،‌ شفاف بوده است. این ادعا که ایران، چنین اطلاعات حساسی را در انبارهای دورافتاده در تهران رها کرده است، به صورت خنده‌داری بی‌معنی است. گویی آن‌ها در تلاش هستند تا ادعاهای عجیب و غریبی را سرهم کنند که مخاطب غربی باور می‌کند.

اخیرا رسانه‌های آمریکایی با انتشار گزارشی مدعی شدند که اسناد ادعایی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی درباره فعالیت‌های هسته ای گذشته ایران که وی در ماه آوریل آن را منتشر کرده توسط عوامل موساد از یک انبار در تهران به سرقت رفته بود.

روزنامه نیویورک تایمز  گزارشی منتشر کرد و در آن مدعی شد که عوامل موساد در شب 31 ژانویه به یک انبار در منطقه‌ای صنعتی در تهران نفوذ کردند و توانستند با دستیابی به بیش از 50 هزار برگه و 163 سی دی مربوط به فعالیت‌های هسته‌ای گذشته ایران پیش از رسیدن کارکنان انبار پایتخت ایران را به همراه اسناد مسروقه ترک کنند.

این در حالی است که محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان نیز پیشتر در واکنش به ادعاهای بی‌اساس نتانیاهو در مورد برنامه مخفی ایران برای ساخت سلاح هسته‌ای در پیامی توییتری این ادعاها را برنامه‌ای از پیش تعیین شده و برای تاثیر بر ادامه حیات برجام دانست.

وزیر امور خارجه با چوپان دروغگو  نامیدن نتانیاهو نوشت: ترامپ برای فسخ برجام متوسل به اتهامات کهنه‌ای شده که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پیشتر به آنها رسیدگی کرده است.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
United States of America
|
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۹
0
0
خخخخخخخخ
فریاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
انقدر از مسئولین خودمان دروغ شنیدیم که به خارجی ها بیشتر اعتماد داریم
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین