کد خبر: ۵۳۵۳۴۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۶

افتخاری بزرگ برای علیرضا جهانبخش ؛ آقای گل لیگ هلند مقصد بعدی خود را اعلام کرد

علیرضا جهانبخش بازیکن آلکمار در گفت و گویی گفت: برخی مسائل برای من بسیار مهم است و اگر آنها فراهم شود، احتمال دارد به لیگ انگلیس بروم.
آفتاب‌‌نیوز : علیرضا جهانبخش هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان مدنظر باشگاه برایتون انگلیس است و به احتمال زیاد در نقل و انتقالات تابستانی به این تیم می پیوندد.

پس از پایان رقابت هایجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه برای تیم ملی فوتبال ایران، شاگردان کی روش با پیشنهادات مختلفی روبرو شدند و قرار است به تیم های دیگری بپیوندند.
علیرضا جهانبخش هافبک ۲۴ ساله تیم ملی ایران و باشگاه آزد آلکمار هلند پس از درخشش در لیگ اردویژه، با پیشنهادهایی از لیگ های ایتالیا، اسپانیا و انگلیس روبرو شده و در این فصل فوتبالی اروپا، دیگر برای آلکمار بازی نمی کند. شماره ۱۸ تیم ملی ایران از باشگاه های ناپولی ایتالیا، برایتون آلبیون انگلیس، رئال سوسیه داد اسپانیا، لسترسیتی انگلیس و چند تیم دیگر پیشنهاد دارد و احتمال دارد به لیگ جزیره بپیوندد.

او در گفت و گویی درباره آینده فوتبالی اش بیان کرد:

    اکنون در تعطیلات هستم و تا ۲ هفته دیگر به احتمال زیاد تمرینات را در آزد آلکمار آغاز می کنم و صحبت های جدی با چند باشگاه انجام دادم که لیگ برتر انگلیس هم جزء آن محسوب می شود اما برخی مسائل برای من بسیار مهم است و اگر آنها فراهم شود، احتمال دارد به انگلیس بروم.

حالا طبق اعلام منابع موثق، مذاکرات او با باشگاه برایتون پیشرفت زیادی داشته و برایتون مقصد بعدی علیرضا جهانبخش در دنیای فوتبال است. هرچند لسترسیتی هم تلاش زیادی برای جذب هافبک تیم ملی ایران می کند.

برایتون با هدایت کریس هوتون ۵۹ ساله در لیگ برتر انگلیس حضور دارد و فصل گذشته در رده پانزدهم جدول رده بندی این لیگ قرار گرفت.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین