کد خبر: ۵۳۵۴۱۸
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۹

افتخاری دیگر از مهدوی کیا برای پرسپولیسی ها و فوتبال ایران + عکس

باشگاه هامبورگ تصمیم گرفته است مهدی مهدوی کیا را به عنوان مربی زیر ۲۱ ساله های هامبورگ منصوب کند و به‌عنوان دستیار اشتفان وایس در این تیم مشغول به کار شود.
آفتاب‌‌نیوز : مهدی مهدوی کیا مدافع راست پیشین تیم هامبورگ و پرسپولیس مجددا در این باشگاه سمت گرفت و به‌عنوان مربی زیر ۲۱ ساله‌های تیم آلمانی معرفی شد.

مهدوی‌کیا که هشت سال موفق از فصل ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۷ در هامبورگ داشت و جزو محبوب‌ترین بازیکنان این تیم بود، سه سال قبل مربیگری تیم نوجوانان هامبورگ را برعهده گرفت ولی حالا مجددا در رده‌ای بالاتر مشغول به فعالیت خواهد شد.

با اعلام این باشگاه آلمانی، مهدی مهدوی‌کیا به‌عنوان مربی تیم امید(زیر ۲۱ سال) هامبورگ معرفی شد و قرار است به‌عنوان دستیار اشتفان وایس در این تیم مشغول به کار شود.

افتخاری دیگر از مهدوی کیا برای پرسپولیسی ها و فوتبال ایران + عکس

مهدوی‌کیا طی سالیان اخیر فعالیت گسترده‌ای در آکادمی کیا و کار با بازیکنان در رده‌های سنی پایه داشته که بدون شک این تجربه می‌تواند او را در مربیگری تیم زیر ۲۱ ساله‌های هامبورگ آلمان کمک کند.

مدافع راست سال‌های نه چندان دور تیم ملی که در بین طرفداران هامبورگ با لقب موشک ایرانی از او یاد می‌شود، با معرفی به‌عنوان مربی تیم زیر ۲۱ سال هامبورگ، مهم‌ترین پست در عرصه مربیگری را به دست آورده که می‌تواند تجربه خوبی در ادامه کار او باشد.

پارس فوتبال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین