کد خبر: ۵۳۵۴۳۱
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

باز شدن پای مهران مدیری و احسان علیخانی به پرونده هدیه های میلیونی ثامن الحجج

دوران بیانیه و طرح شکایت و حضور در برنامه زنده، تمام شد؛ صداوسیما حالا راهی جز بیان شفاف رابطه‌اش با «ثامن الحجج» ندارد!
آفتاب‌‌نیوز :
ماجرای عجیب ولی باورکردنی موسسه مالی ثامن الحجج که قرار بوده تنها در یک شهر دور افتاده فعالیت داشته باشد و به لطف رسانه ملی، از شعبه ای در سبزوار (مجوز اصلی) ناگهان صاحب 480 شعبه در کشور می‌شود و در مسیر این رشد و شکوفایی(!) سبیل همه نوع آدمی را هم چرب می‌کند؛ به جاهای خوبی رسیده است؛ از جمله شفافیت در پرداخت‌های میلیاردی به صورت هدیه و یا وام با سود 3 تا 4درصد!

حالا نام مخفف دو مجری در یک گزارش مستند به دادگاه بر سر زبان ها افتاده و ناگهان دو مجری مشهور، خودشان اعلام می‌کنند که این دو نفر ما هستیم ولی هدیه گیرنده و وام پس نداده، ما نیستیم!

راه نجات این دو مجری و احتمالا آقازاده‌ها و سیاسیون و مذهبیونی که در آینده پایشان به پرونده کثیف این موسسه و برخی دیگر موسسات باز خواهد شد، چیست؟

شفافیت

در یک کلام باید جدول کامل پرداخت‌های متنوع این موسسه و علت پرداخت‌ها در کنار نوع وثایق و تضامین منتشرشود. صداوسیما هم که متهم مفقود این پرونده مکنده بیت المال است، باید تکلیف خودش را با این فهرست‌ها مشخص کند. دوران اجرای شوی تلویزیونی و سکوت خبری و دعوت از مجریان برای دفاع از خود و...تمام شده؛ مدیریت صداوسیما امروز باید با شجاعت متن کامل تمام قراردادهای این موسسه با شبکه ها و برنامه های مختلف صداوسیما را منتشرکند. حتی قراردادهای بازرگانی تا مشخص شود چه کسی "کارش" را انجام داده و چه کسی "بارش" را بسته!

دولت جمهوری اسلامی ایران به خاطر همین موسسه و موسسات سفارش شده، از پول نفت کشور که سهم 80 میلیون ایرانی و آینده آنهاست، حدود 11هزار و 500میلیارد تومان، برداشت کرده تا بدهی این موسسه و سایر برادران و خواهرانش را بدهد که البته اشتباه بوده که بماند.

حالا اما نوبت حسابرسی است؛ چه مجری تلویزیون باشد چه مدیر شبکه و چه شخص رئیس سازمان صداوسیما که گفت: 

کفاره‌ی شراب خوری‌های بی‌حساب
هشیار در میانه‌ی مستان نشستن است


و این تازه ابتدای داستان است؛ بعد از این فهرست‌ها باید مشخص شود که این موسسه به چه اشخاصی و بابت چه کاری وام میلیاردی بدون سود و بلاعوض اعطا کرده است!

راستی حاج آقای علم الهدی در خصوص این مفاسد ملی و فرا ملی موسسات مالی متولد مشهد نکته خاصی ندارند؟!

خبرانلاین 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۵
ناشناس
|
Germany
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
5
عجب هرجا که کند کاو می شه فساد می زنه بیرون امان از اونجاهای که هنوز کند و کاو نشده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
2
3
معلوم شد كه در اين كشور چگونه ميتوان سلطان خنده يا گريه شد
بیدل
|
Germany
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
4
رد مال بهترین گزینه برای گندم نمایان جو فروش است.
نسیم ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
0
0
چرا واضح نمی گید این دزدای .....کیا هستن تا بیخودی ذهن ملت هزار جا نره
من عاشق شخصیت مهران مدیری ام ولی اگه واقعا حقیقت داشته باشه .........
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۷/۰۴/۳۰
2
0
اتفاقا بهترین کار شکایت هست چون روزنامه شرق اگه مدعیه مهران مدیری وام گرفته و پس نداده(چون وام گرفتن به خودی خود جرم نیست)باید ثابت کنه حرفش درسته اگر هم نمی تونه ثابت کنه ....
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین