کد خبر: ۵۳۵۶۷۹
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
سخنگوی سازمان آتش نشانی عنوان کرد

جزئیات آتش سوزی برجی در منطقه 22 تهران/ آتش نشانان هنوز مشغول جستجوی نقاط پنهان و لکه گیری

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در تشریح جزئیات آتش سوزی برجی در منطقه 22 گفت: تا کنون ده‌ها نفر از ساکنان برج در عملیات جستجو از ساختمان خارج شده‌اند. همچنین با وجود اینکه آتش تحت کنترل قرارگرفته عملیات برای جستجوی نقاط پنهان و لکه گیری ادامه دارد.
آفتاب‌‌نیوز :
سید جلال ملکی در مورد جزئیات بیشتر آتش سوزی برج مسکونی در منطقه 22 اظهار کرد: بعد از اینکه این آتش سوزی در یک برج  در ساختمان بلندمرتبه‌ای در خیابان دریا اعلام شد در دقایق اولیه چند ایستگاه به همراه چندین دستگاه نردبان و بالابر به محل اعزام شدند و آتش نشانان به دلیل نزدیک بودن ایستگاه به محل حادثه در زمان حدودا 2.5 دقیقه در محل حاضر شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران که در ارتباطی تلفنی با شبکه خبر صحبت می‌کرد در مورد نوع آتش سوزی گفت: آتش سوزی در داخل رایزرهای ساختمان رخ داده بود و به دلیل اینکه در داخل رایزرها کابل و سیم‌های برق وجود دارد دود غلیظی به دلیل آتش گرفتن آنها به طبقات بالایی گسترش پیدا کرد.

وی اضافه کرد: در دقایق اولیه شرایط ناایمنی در مجتمع حاکم بود و آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش بخشی از ماموریت‌شان به نجات افراد محبوس در ساختمان اختصاص پیدا کرد و گروه‌هایی با دستگاه‌های تنفسی در ساختمان عملیات جستجو را انجام دادند و ده‌ها نفر تا کنون از ساختمان خارج شده‌اند.

ملکی در مورد وضعیت اطفای حریق نیز گفت: تقریبا در بسیاری از بخش‌ها آتش تحت کنترل قرار گرفته است اما هنوز عملیات ادامه دارد و آتش نشانان هم مشغول جستجوی نقاط پنهان و لکه گیری هستند و هم در تمام طبقات عملیات جستجو را انجام می‌دهند.

به گزارش ایسنا، وی افزود: خوشبختانه تا این لحظه مورد مصدومیتی از میان افرادی که نیروهای ما خارج کردند وجود نداشته و تنها چند مورد دود گرفتگی میان آنها مشاهده شده که در محل مشکل آنها برطرف شده است.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین