کد خبر: ۵۳۵۹۶۸
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

چه کسی جایزه محسن مسلمان را دزدید؟!

در مراسم برترین های لیگ هفدهم که شب گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد اتفاقی عجیب و به دور از انتظار باعث شد تا هافبک خلاق سابق پرسپولیس تهران از عنوان شایسته خود به دور بماند.
آفتاب‌‌نیوز : مراسم برترین های لیگ های هفدهم شب گذشته همچون دیگر ادوار برگزار شده آن قابل حدس بود؛ مطمئنا می بایست علی علیپور عنوان برترین بازیکن فصل گذشته را از آن خود می کرد و علیرضا بیرانوند به عنوان دروازه بان برتر انتخاب می شد، اما انتخاب عجیب برگزار کنندگان این مراسم در قسمت برترین پاسور لیگ باعث شد تا این مراسم نیز به سنت خود وفادار بماند و بدون حاشیه آن را به پایان نرساند.

 چه کسی جایزه محسن مسلمان را دزدید؟!

هرچند که بسیاری از استقلالی ها مدعی بودند در قسمت برترین پاسور انتخاب درستی صورت گرفته و سرور جپاروف شایسته کسب این عنوان بوده است، اما همان ها هم در قسمت عنوان برترین دروازه بان و برترین مربی نیز معترض بودند که خیلی نمی توان آن را قابل بررسی دانست، البته لازم به ذکر است که وینفرید شفر و حسین حسینی دو نام موفق فصل گذشته بودند، اما در مقایسه با برانکو و بیرانوند که رکورد ها و آمار و ارقام خوبی از خود به جای گذاشتند، گزینه های پیروز و برتر محسوب نمی توانستند باشند.

 چه کسی جایزه محسن مسلمان را دزدید؟!

نکته بسیار قابل تامل و عجیب در این ماجرا انتخاب سرور جپاروف به عنوان برترین پاسور لیگ هفدهم بود! انتخابی که به صورت کاملا مشخص برای حاصل کردن رضایت هواداران استقلال صورت گرفته بود تا مبادا تمام جوایز به پرسپولیسی ها اهدا شود؛ چرا که مسلمان در فصل گذشته بالاتر از هربازیکنی با تعداد دقایق کمتر حضور در میدان توانسته بود 10 پاس گل را در کارنامه خود  ثبت کند! اما در کمال شگفتی سرور جپاروف به عنوان برترین پاسور لیگ هفدهم انتخاب شد که 0 پاس گل را در کارنامه دارد!

چه کسی جایزه محسن مسلمان را دزدید؟!

مشخصا در این ماجرا حق محسن مسلمان ضایع شده است، این ماجرا می توانست خیلی بهتر از این ها به پایان برسد، پس از گذشت سالیان سال از آن فضای سنتی، هنوز هم شاهد آن هستیم که ترس از خشم هواداران باعث می شود تا دست به رفتارهای ساده لوحانه زده شود.

ورزش 11


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین