کد خبر: ۵۳۶۰۹۹
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰

حکیم: تلاش برای تحقق دولتی نوین را ادامه می‌دهیم

رهبر جریان حکمت ملی در نخستین سالروز تأسیس این جریان طی بیانیه‌ای اعلام کرد: جریان‌ حکمت ملی بار دیگر در برابر ملت عراق تأکید می‌کند که راه خود را برای تحقق بخشیدن به دولتی نوین و عدالت‌محور ادامه خواهد داد و این دولت را تنها راهکار برای حل مشکلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی که عراق با آن دست و پنجه نرم می‌کند، می‌داند.
آفتاب‌‌نیوز :
سید عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه آورده است: این جریان بر اصل ثابت خود مبنی بر بازنگری در مواضع و عدم تخطی از آن تأکید می‌کند. این‌ جریان بر تقویت دستاوردها، با اتکا بر روحیه جوان‌گرایی که برخواسته از حس میهن دوستی و عزم و اراده برای محقق ساختن آرمان‌های مردم است، پای می‌فشارد.

رهبر جریان حکمت ملی افزوده است: ما به خود می‌بالیم که خدمتگزار مردم عراق هستیم و همواره در تلاشیم تا نقاط ضعف را مورد بازبینی قرار داده و آن را رفع کنیم.

حکیم با اشاره به این که جریان حکمت ملی هر جا که خرد و مصلحت عراق اقتضا کند، حضور خواهد داشت، اظهار کرد: ما با اتکا بر اصل میانه‌روی و اعتدال برای ساخت اقتصاد، جامعه و سیاست کشور تلاش خواهیم کرد.

وی با تبریک سالروز تأسیس جریان حکمت ملی به اعضای این جریان، تصریح کرد: ما از نمایندگان فراکسیون حکمت و همه اعضا می‌خواهیم که خدمت‌رسانی به شهروندان را هدف، رویکرد و مهم‌ترین اولویت خود قلمداد کنند.

رهبر جریان حکمت ملی همچنین عنوان کرد: اعضای این جریان بر این باورند که حضور آنان در عرصه سیاسی به دلیل در اختیار داشتن پروژه‌ای است که در تحقق خواسته‌های ملت عراق توانمند است. ما معتقدیم خدمت‌ به‌ مردم، شرافتی والاتر از تصورات است. به همین مناسبت جریان حکمت ملی، مجددا جناح‌ها و شخصیت‌های سیاسی کشور را به تسریع در روند تشکیل دولت خدمتگزار دعوت می‌کند که بتواند مسئولیت برآورده ساختن مطالبات مردم نظیر ارائه خدمات و پیشرفت‌های شامل و همه‌جانبه را بر دوش گیرد.

وی با اعلام همبستگی مجدد با تظاهرکنندگان و حمایت از خواسته‌های برحق آنان، خواهان برگزاری تظاهرات مسالمت‌آمیز و آسیب نزدن به اموال عمومی و خصوصی شد.

رهبر جریان حکمت ملی در پایان این پیام آورده است: این جریان سیاسی نوپا، از دل درد و رنج مردم عراق و چالش‌های این کشور تولد یافته است. این جریان، مجدداً وفاداری خود به وطن و هم‌وطنان را با ثبات در رویکرد هدفمند خود و پاسداری از کشور در تمام شرایط سخت اعلام می‌دارد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین