کد خبر: ۵۳۶۲۹۶
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۳۶

نکونام: در حق تیم‌های تازه لیگ برتری شده اجحاف شده است/ برای پیروزی می‌جنگیم

سرمربی تیم فوتبال نساجی قائمشهر می‌گوید فردا بازی سختی را مقابل نایب قهرمان فصل گذشته لیگ برتر خواهند داشت اما برای پیروزی مقابل این تیم بازی می‌کنند.
آفتاب‌‌نیوز :
تیم‌های نساجی قائم‌شهر و ذوب‌آهن در چارچوب هفته نخست لیگ برتر فوتبال، فردا (پنجشنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه وطنی قائم‌شهر به مصاف هم می‌روند.

جواد نکونام در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: خوشحالم که یک بار دیگر در ورزشگاه وطنی خدمت دوستان هستیم. امیدوارم بازی فردا بازی خوبی باشد و شرایط خوبی برای ما رقم بخورد. ما فردا با تیم ذوب آهنی بازی داریم که سال گذشته نایب قهرمان لیگ برتر شد. آن‌ها با کمترین تغییرات خودشان را برای فصل جدید آماده کرده‌اند. آن‌ها در سال‌های اخیر همواره در بین مدعیان بوده و با توجه به بودجه خوب، مربیان و مدیریت خوبی که در اختیار دارند توانسته‌اند موفقیت‌های زیادی به دست بیاورند. ما بازی سختی مقابل ذوب آهن داریم.

او افزود: مدت‌ها قبل هم اعلام کردم که یک مبارزه کاملاً نابرابر در کل لیگ داریم. ما بازی‌های سختی تا آخرین بازی پیش رو داریم. شما نگاه کنید و ببینید که ذوب آهن شکل استخوان‌بندی تیمش سال‌ها تداوم داشته و به این تیم بازیکنان خوب دیگری هم اضافه شده‌اند تا تیم سرحالی را داشته باشند ولی تیم ما بعد از ۲۵ سال به لیگ برتر راه پیدا کرده و تنها ۸ بازیکن لیگ برتری اجازه داریم جذب کنیم. عملا در تیم الان ما ستاره‌های لیگ یکی بیشتر از لیگ برتری است به همین دلیل در حق تیم‌های تازه لیگ برتری شده اجحاف می‌شود. من با مسئولان سازمان لیگ درباره این موضوع صحبت کردم. امیدوارم این شرایط تغییر کند. این مسئله به سود فوتبال ایران است و من برای خودم نمی‌خواهم.

سرمربی نساجی ادامه داد: این شرایط کمک می‌کند که تیم‌های تازه لیگ برتری شده آسانسوری عمل نکنند. با تمام این تفاسیر قطعا فردا تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا یک نتیجه خوب کسب کنیم. ما با تیمی قدرتمند و نایب قهرمان فصل قبل بازی داریم. آن‌ها مربی خوبی هم در اختیار دارند که از دوستان صمیمی من هم هستند. امیدوارم یک بازی خوب، تماشاگرپسند و همراه با نتیجه برای ما رقم بخورد.

او درباره ورزشگاه شهید ناطقی که قرار بود بازی‌های نساجی در آن برگزار شود گفت: روی صحبت من با استان و مسئولان است که آیا بعد از ۲۴ سال تیم نساجی به لیگ برتر صعود کرده، نباید یک استادیوم خوب داشته باشد یا حداقل این استادیوم را تجهیز بکنند برای بازی‌های لیگ برتر؟ این مسائل نباید تا به امروز کشیده می‌شد. تیم باید در استان و شهر خودمان بازی کند چون این مردم هستند که به ما انرژی می‌دهند. ما نقطه قوت و مسئله‌ای که می‌توان به آن اتکا کنیم همین مردم خونگرم قائمشهر هستند که از تیم ما حمایت می‌کنند. امیدواریم مشکلاتش سریع‌تر برطرف شود تا بتوانیم در این ورزشگاه بازی را برگزار کنیم.

او درباره مراسم برترین‌های لیگ اظهار کرد: در این مراسم هر کس که جایزه گرفته و نگرفته به نوع خود ناراضی است. من بهترین جایزه و افتخارم این است که توانستم مردم قائمشهر را خوشحال کنم و این تیم را به لیگ برتر ببرم. در این چند سالی که این مراسم برگزار شده است، بارها شده که من را دعوت کردند اما من یک بار هم در این مراسم شرکت نکردم.

او در ادامه گفت: ما بازیکنانی که مد نظرمان بود را بعضی‌هایشان را موفق به جذب‌شان شدیم اما بعضی از آن‌ها با توجه به شرایطی که داشتند، در نهایت نتوانستند با ما به توافق برسند. به هر حال با توجه به شرایطی که داشتیم و محدودیت مالی که باشگاه داشت، تنها توانستیم با این بازیکنان به توافق برسیم. ما در ادامه نقل و انتقالات قطعا در چند پست بازیکن ورودی خواهیم داشت.

او درباره آمادگی تیم در فصل پیش رو گفت: شرایط بازیکنان خوب است. ما تمرین‌ها را به موقع آغاز کردیم و خیلی خوب پیش رفتیم و در ادامه لیگ روند فوق‌العاده‌ای خواهیم داشت.

نکونام همچنین گفت: برای من فرقی نمی‌کند کجا باشم. مربی‌گری همان کاری بود که من پارسال در لیگ یک انجام دادم و تفاوت زیادی با مربی‌گری در لیگ برتر برایم نمی‌کند. تنها تفاوت این مساله این است که تیم‌های بزرگتری در لیگ برتر وجود دارند و شرایط در لیگ برتر کمی متفاوت‌تر از لیگ یک است. وظیفه من این است که کارم را به درستی انجام دهم. امیدواریم شرایطی را که دلخواه‌مان است را به دست آوریم و با تلاش بیشتر بتوانیم به موفقیت برسیم.

نکونام در ادامه تاکید کرد: در فوتبال ما نسبت به توان و قدرت بازیکنان تاکتیک می‌چینیم. ما در ۱۰ بازی آخر با تیم‌هایی بازی داشتیم که اغلب آن‌ها مدعی صعود به لیگ برتر بودند و تاکتیک ما با توجه به شرایط باید تغییر می‌کرد. اگر لازم می‌بود کاملا دفاعی بازی می‌کرد و اگر لازم می‌بود همه جانبه حمله می‌کردیم. ما باید تلاش‌مان را در لیگ برتر دو برابر کنیم چون سال اولی است که به لیگ برتر آمده‌ایم و دوم اینکه ما در مقابل تیم‌هایی که توانسته‌اند بازیکنان گران قیمت خوب جذب کنند باید تمام تلاش‌مان را مقابل‌ آن‌ها انجام دهیم و مقاومت کنیم تا در مقابل آن‌ها امتیاز بگیریم.

به گزارش ایسنا، او در پایان گفت: تیم ما در حال حاضر هیچ مصدومی به غیر از امید قاسمی ندارد که به علت مصدومیتی که دچار شده است، در این بازی نمی‌تواند ما را همراهی کند. ما در این بازی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه ممکن را به دست آوریم.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین