کد خبر: ۵۳۶۳۳۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۵
در ارتباط با تهران تنها روی مساله هسته‌ای متمرکز نمی‌شویم

وزیر خارجه آمریکا: علیه ایران تنها نیستیم، اسرائیل و عربستان هم هستند! / ترامپ، برجام را بدترین توافق‌ می‌داند

وزیر خارجه آمریکا با تکرار برخی مواضع بی‌اساس علیه ایران، گفت که کشورش در مقابله با تهران تنها نبوده و از همراهی اسرائیل، عربستان و برخی کشورهای عربی و اروپایی برخوردار است.
آفتاب‌‌نیوز :
«مایک پمپئو» وزیر خارجه آمریکا که برای پاسخ دادن به پرسش‌های قانون‌گذاران در خصوص دیدار اخیر «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا و «ولادیمیر پوتین» همتای روس وی در برابر کمیته روابط خارجی سنا قرار گرفته بود، برخی مواضع بی‌اساس خود درباره ایران را تکرار کرد.

به گزارش آفتاب‌نیوز به نقل از بلومبرگ، وی با انتقاد مجدد از برجام٬ تکرار کرد که ترامپ، توافق هسته‌ای با ایران را یکی از بدترین توافق‌ها در تاریخ می‌داند.

وزیر خارجه آمریکا با اشاره به خروج این کشور از برجام گفت که واشنگتن در موضع خود علیه ایران، تنها نیست؛ ما علیه این کشور ائتلاف داریم. برخی دیگر نیز با ما هم‌عقیده هستند که خروج از برجام تصمیم درستی بود، از جمله اسرائیلی‌ها، سعودی‌ها، اماراتی‌ها، بحرینی‌ها و برخی دولت‌های کوچک اروپایی.

پمپئو همچنین گفت که اعلامیه‌ای که دولت «باراک اوباما» رئیس‌جمهوری سابق آمریکا در خصوص برجام منتشر کرد، حاوی اطلاعات نادرستی در مورد تسلیحات ایران بود، این در حالی است که آنها از نادرست بودن این اطلاعات آگاهی داشتند.

وزیر خارجه آمریکا افزود که کشورش تصمیم دارد در ارتباط با ایران فقط روی مساله هسته‌ای تمرکز نداشته باشد، بلکه برنامه موشکی ایران و سیاست‌های منطقه‌ای و بین‌المللی این کشور را نیز مورد توجه قرار دهد.

منبع: ایلنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
مشکل ایران. امریکا اسراییل و عربستان نیستند . چون همه متکی به ایرانیان مخالف هستند .
در واقع مشکل ایران .نداشتن توانایی در گفتگو با مخا لفین .
و نداشتن انعطاف و توافق با انهاست.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۴
0
0
خیلی ها هم از داخل در خصوص برجام با شما هم عقیده بودن از جمله عوامل روزنامه کیهان..حالا چرا موافق خروج امریکا از برجام و همصدا با اسرائیل و عربستان و بازگشت تحریم ها بودن در حالی که راهکار جایگزین نداشتن .قطعا باید به افکار عمومی جواب بدن این همصدایی بی دلیل نبوده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۵
0
0
موز اگه قوت داشت کمر خودش رو صاف می کرد عربستان و رژیم سعودی اگر توانی برایشان مانده بود از خودشان حفاظت می کردند دیدید که یمنی ها با گرسنگی و ویرانی دمار از روزگار نوکران شوا در آوردند و حالا نوبت شماست که از موشکها و پهبادهای یمنی بهره ببریدایران که جای خود دارد و اگر دست از پا خطا کنید باید برای همیشه تاریخ با منطقه خاور میانه وداع کنید چون راه بازگشتی وجود ندارد انقلاب اسلامی کارتر را به گورستان تاریخ فرستاد وقتی شد جمهوری اسلامی بقیه روسای جمهوری آمریکا را یکی پس از دیگری بازنشسته کرد وو به تاریخ رهسپار کرد حالا نوبت شماست که با بی آبرویی به گورستان تاریخ بروید و جز ننگ برای آمریکا و متحدان مزدورتان چیزی به ارث نگذارید
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین