کد خبر: ۵۳۶۴۴۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۸

سید جلال: بازی با الدحیل وحشتناک است/ باید جوری صحبت کنم که محروم نشوم

کاپیتان پرسپولیس می‌گوید بازی این تیم مقابل الدحیل وحشتناک است.
آفتاب‌‌نیوز :
 پرسپولیس پنج‌شنبه شب در نخستین دیدارش در لیگ هجدهم توانست با یک گل پدیده را شکست دهد. سید جلال حسینی پس از این دیدار اظهار کرد: شجاع واقعا مصدوم است و در این شرایط سخت با دردی که دارد بازی می‌کند. باید از او تشکر کنیم. ما امروز سه امتیاز خوب در قدم اول کسب کردیم. بازی کردن در زمین چمن ورزشگاه امام رضا (ع) قلق می‌خواست که ما قلقش را بلد نبودیم.

او درباره وضعیت نیمکت نشینان پرسپولیس باتوجه به محرومیت این تیم از نقل و انتقالات ، بیان کرد: مشکلات ما همین است که شما می‌بینید. ما بازیکنان جوانی داریم که هواداران باید به آن‌ها کمک کنند. خواهش می‌کنم هواداران‌مان جوری رفتار نکنند که چند بازیکن خاص دیده شوند. آن‌ها باید به بازیکنان جوان ما روحیه بدهند. همین بازیکنان برای ما ۱۷ بازی می‌کنند. مطمئنا جوانان باید بازی کنند.

کاپیتان پرسپولیس درباره دیدار مقابل الدحیل در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، گفت: وحشتناک است. آن‌ها قوی‌تر از تیم ملی قطر هستند و دست و پای پرسپولیس را جلوی این تیم بسته‌اند. بازی استقلال مقابل السد هم ترسناک است.

حسینی درباره کارت‌های فراوانی که بازیکنان پرسپولیس در این دیدار گرفتند، گفت: شرایط بدنسازی همین‌طور است. مطمئنا شرایط بهتر می‌شود و ما بدنسازی سختی را پشت سر گذاشته بودیم.

او در ادامه درباره اعتراض به مراسم برترین‌ها توضیح داد: من یک چیز کلی‌ می‌گویم. باید حواس‌شان به تصمیم‌گیری‌ها جمع باشد. نباید این‌طور باشد که فکر کنند هر تصمیمی که بخواهند می‌توانند بگیرند.

به گزارش ایسنا،کاپیتان پرسپولیس در واکنش به این سوال که چرا با وجود انتخاب به عنوان برترین مدافع لیگ، باز هم به مراسم برترین‌ها معترض است؟ تصریح کرد: شما نمی‌دانید جریان چیست. خیلی‌ها نمی‌دانند. وقتی من می‌دانم جریان چیست، باید این‌طور صحبت کنم وگرنه در شرایط سختی که پرسپولیس دارد من را محروم می‌کنند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین