کد خبر: ۵۳۶۵۴۷
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۰

وکیل متهم ردیف سوم ثامن الحجج:دادگاه هم قبول دارد که احضاریه برایش نفرستاده/6سال پیش استعفا داده!

وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده ثامن‌الحجج که تا پیش از این به عنوان متهم فراری این پرونده، مطرح بود، می‌گوید موکلش هیچ وقت از سوی مراجع قضایی احضار نشده و اصلاً نمی‌دانسته در پرونده ثامن‌الحجج متهم است و بانک مرکزی هم از او شکایتی نکرده است.
آفتاب‌‌نیوز :
 بهروز صفری اظهار کرد: همان‌طور که در جلسه دادگاه نیز گفتم، موکلم در جلسه بعدی رسیدگی به پرونده شرکت می‌کند و هیچ مکشلی در این خصوص وجود ندارد. 
این وکیل دادگستری با بیان اینکه موکلش کارمند بازنشسته است افزود: موکلم تازه و پس از مطرح شدن نامش در رسانه‌ها از موضوع مطلع شده و اصلاً نمی‌دانست در این پرونده متهم است زیرا برای او هیچ احضاریه و اخظاریه‌ای ارسال نشده و دادگاه نیز این مسئله را تایید کرده است.
وکیل مدافع متهم ردیف پرونده ثامن‌الحجج اضافه کرد: در هر صورت بنده و موکل اعتماد کامل به دستگاه قضایی داریم. صفری با بیان اینکه موکلش ممنوع‌الخروج نیست گفت: از سال 88 تا 91 موکلم اعلام کرده که مستعفی است و دادگاه مشهد نیز در این خصوص حکم صادر کرده و احکام آن موجود است و از آن تاریخ به بعد نیز موکل هیچ جا شرکت نکرده و هیچ نامه‌ای هم امضا نکرده است.

وکیل مدافع متهم ردیف سوم پرونده ثامن‌الحجج با بیان اینکه موکلش فقط یک کارمند است و ریالی از مجموعه ثامن‌الحجج نگرفته، درباره اتهام منتسب به وی در کیفرخواست صادره از سوی دادسرا گفت: فعلاً هیچ اتهامی به موکل تفهیم نشده است. 

صفری تصریح کرد: بانک مرکزی که در پرونده ثامن‌الحجج، شاکی اصلی، در هیچ جای این پرونده از موکل من شکایت نکرده است و نامی از موکلم در شکایت بانک مرکزی وجود ندارد. 
تسنیم
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین