کد خبر: ۵۳۶۵۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۴

خرید جدید اتلتیکو دردسر ساز شد

باشگاه اسپورتینگ لیسبون از اتلتیکو مادرید به خاطر گلسون مارتینس به فیفا شکایت خواهد کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
به نقل از آس، باشگاه اسپورتینگ لیسبون از طریق صفحه رسمی اش اعلام کرد از اتلتیکومادرید به خاطر خرید گلسون مارتینس به صورت بازیکن آزاد به فیفا شکایت میکند. تیم پرتغالی تاکید کرد که به خاطر رفتار نامناسب باشگاه اتلتیکو در رابطه با قضیه مارتینس یک شکایت به فیفا ارائه میدهد تا از تیم اسپانیایی و بازیکن مورد نظر درخواست غرامت کند. همچنین خواستار جریمه هر دو طرف شود.  

به نوشته نشریه پرتغالی آبولا اسپورتینگ میخواهد با این شکایت به خاطر پیوستن گلسون به صورت بازیکن آزاد درخواست ۱۰۰ میلیون یورو از اتلتیکو کند. مهاجم پرتغالی یازدهم ژوئن از باشگاه خود درخواست فسخ قراردادش را کرد چون چند ماه پیش تنش هایی میان هولیگان های این تیم و باشگاه به وجود آمده بود.  

پس از این اتفاق مارتینس شروع به مذاکره با روخی بلانکو کرد و به یک توافق سریع دست یافت. باشگاه مادریدی تلاش کرد تا این بازیکن را به صورت آزاد بخرد. ابتدا پیشنهاد ۱۵ میلیون یورویی این تیم به اسپورتینگ رد شد و یک روز قبل از امضای قرارداد با مارتینس این رقم را به ۲۲ میلیون یورو رساند اما باز هم تیم پرتغالی آن را رد کرد.  

 اسپورتینگ خواستار ۶۰ میلیون یورو شد و حتی تا ۴۰ میلیون یورو این رقم را کاهش داد با این حال دو طرف به توافق نرسیدند. پس از این اتفاق گلسون قراردادش را کاملا فسخ کرد و به صورت بازیکن آزاد به پایتخت اسپانیا رفت. با وجود این که هنوز مراسم معارفه این بازیکن برگزار نشده است اما او در تمرینات تیم جدیدش حضور دارد.  

این اتفاق خوشایند سوزا سینترا قرار نگرفت و او می خواهد شکایت خود را به فدراسیون فوتبال پرتغال ارائه دهد. همچنین از طریق فیفا ۱۰۰ میلیون از باشگاه اسپانیایی غرامت بگیرد چون یک هفته قبل فسخ قرارداد این بازیکن دستمزدش از ۱.۸ میلیون یورو به ۲.۲ میلیون یورو رسید و رقم بند آزاد سازی اش ۱۰۰ میلیون یورو شد.
ایسنا 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین