کد خبر: ۵۳۶۷۶۵
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱

عجیب،اما واقعی/ بیلیچ، جایگزین کی روش در تیم ملی فوتبال ایران

سرمربی سابق کرواسی و باشگاه وستهام انگلیس، گزینه جانشینی کارلوس کی روش در تیم ملی ایران است.
آفتاب‌‌نیوز :
پس از نتایج درخشان کارلوس کی روش همراه با تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه و کسب ۴ امتیاز مقابل مراکش و پرتغال، سرمربی پرتغالی فوتبال ایران هنوز قرارداد خود را با فدراسیون فوتبال تمدید نکرده و هرچند توافقات خوبی میان ۲ طرف انجام شده، اما هنوز قرارداد رسمی نشده و کی روش درصدد است تا برخی از مشکلات مانند بازی‌ها و اردو‌های تدارکاتی، خدمت سربازی ۷ فوتبالیست و همکاری باشگاه‌ها با تیم ملی ایران رفع شود تا قراردادش را تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات امضاکند.

البته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال بیان کرد که کی روش مربی خوب، بزرگ و موفقی است و درصدد هستیم تا در جام ملت‌های آسیا هم از این مربی استفاده کنیم.

اما گفته می شود دیگر گزینه های مورد نظر بررسی می شوند  تا در صورت شکست در مذاکرات با کی روش برای جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات یا پس از آن، مربی خارجی دیگری را سرمربی تیم ملی کنند. دالیچ که از او به عنوان جایگزین مرد پرتغالی تیم ملی نام برده می‌شد، با حضور در تیم ملی کشورمان مخالفت کرد و حالا گفته می شود اسلاون بیلیچ،  یکی از گزینه های سئول نشینان است.

این مربی کروات متولد ۱۹۶۸ است و سابقه مربیگری در تیم‌های کرواسی، وستهام انگلیس، لوکوموتیو مسکو و بشیکتاش ترکیه دارد و باید دید با حضور احتمالی در تیم ملی ایران چه نتایجی خواهد گرفت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین